جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: واحدهای صنفی تولید و طبخ موادغذایی تنها به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت اند.
کد خبر: ۹۷۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 07 July 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: عبدالرضا قاسم پور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران بیان کرد: طی دو روز اولی که شهرستانی جزو گروه‌های قرمز شیوع کرونا قرار می‌گیرند برخی از واحدهای صنفی نسبت به عدم تعطیلی اقدام می‌کنند که بعد از دریافت ذکر توسط بازرسان این واحدهای صنفی نیز نسبت به تعطیلی اقدام می‌کنند لازم به یادآوری است که اصناف در سطح استان فارس همکاری خوبی با ستاد استاد مدیریت بیماری کرونا داشتند.

وی اضافه کرد: برخی از واحدهای صنفی نظیر واحدهای تولید و طبخ مواد غذایی تنها می‌توانند به صورت بیرون بر فعالیت خود را ادامه دهند و اگر غیر از این صورت باشد برخورد قانونی با آنان انجام می‌شود.

قاسم پور تاکید کرد: با توجه به اینکه کلانشهر شیراز و ۱۳ شهرستان استان فارس جز شهرستان‌های قرمز شیوع کرونا هستند محدودیت‌های ترافیکی نیز در این شهرستان‌ها اعمال شده است این در حالی است که محدودیت رفع آمد شبانه نیز از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح در این شهرستان‌ها اعمال می‌شود.

او ادامه داد: بر اساس قانون شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز شروع کار قرار نمی‌گیرد تنها گروه‌های شغلی اول می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهد و سایر گروه‌های شغلی نظیر گروه‌های شعبه دوم سوم و چهارم باید فعالیت‌های خود را تعطیل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار