رحمانیان گفت: در بیماریابی انجام شده توسط تیم رهگیر دانشگاه پزشکی جهرم در چند روز اخیر بانک ها از آلوده ترین مکان برای ابتلای بیماری در سطح شهر بوده است.
کد خبر: ۹۷۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 05 July 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد رحمانیان»، امروز (دوشنبه 14 تیر) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم، گفت: در بیماریابی که توسط تیم رهگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در چند روز اخیر انجام شده است، بانک ها از آلوده ترین مکان برای ابتلای بیماری در سطح شهر بوده و موارد مثبت بیماری در پرسنل بانک ها بالا گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه برخی از مراجعین به بانک ها در رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری می کنند، افزود: امروز ۱۰۱ مورد مثبت توسط آزمایشگاه کووید ۱۹ گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در نوجوانان و جوانان در سطح شهر کم تر شده است، بیان کرد: با وجود خاموشی پارک ها اما همچنان شاهد تجمع افراد هستیم.

 

رحمانیان عنوان کرد: افزایش روز به روز مبتلایان و بالا رفتن بیماران بستری قطعا در هفته های آتی ما را در وضعیت بغرنج قرار می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه پروتکل های بهداشتی در تعدادی از روستاهای شهرستان رعایت نمی شود، خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش آمار مبتلایان در روستای موسویه تیم ثابت نمونه گیری و غربالگری مستقر کرده ایم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱ هزار ۶۷۴ نفر در شهرستان واکسینه شده اند، گفت: تا واکسیناسیون به صورت جمعی انجام نشود همچنان خطر در تهدید مردم است.

 

رحمانیان در پایان با اشاره به اینکه افزایش بستری بیماران مبتلا در بیمارستان بسیار نگران کننده است، ابراز داشت: ممکن است در روزهای آینده با کمبود تخت مواجه شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار