آرایش کشکولی گفت: نمایش خیابانی «زندگی هنوز در جریان است» با هدف هشدار در مورد ابتلا به کرونا به صورت حرکت کاروانی در خیابان های شیراز اجرا می شود.
کد خبر: ۹۷۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 05 July 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «کامران آرایش کشکولی»، امروز (دوشنبه 14 تیر) با اشاره به اجرای نمایش خیابانی «زندگی هنوز در جریان است» در جمع خبرنگاران موضوع این نمایش به کرونا اختصاص دارد که توسط گروه تئاتر «فریاد» از میدان «نمازی» شیراز تا تالار «حافظ» فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اجرا می شود.

بازرس انجمن نمایش استان فارس افزود: سرپرستی و کارگردانی این نمایش به عهده «کامران آرایش کشکولی» است و با حضور بیش از یکصد نفر در خیابان های شیراز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی فیروزآباد اضافه کرد: هدف از اجرای نمایش این است که کرونا با کسی شوخی ندارد و اگر یک لحظه غافل شویم گرفتار خواهیم شد و حتی به ورزشکاران، پزشکان و هنرمندان و.... رحم نمی کند.

وی اعلام کرد: این کاروان نمایشی از ساعت 18 روز 14 تیر تا آخر هفته جاری در معرض عموم برگزار خواهد شد و از میدان «نمازی» به سمت چهارراه «حافظیه» با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی حرکت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار