کد خبر: ۹۷۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ 01 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، انتظامی استان مازندران در مورخه 10/4/1400 به این شرح است.

کشف لوازم آرایشی قاچاق در ساری
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 1400 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد ریال در ساری خبر داد.
سرهنگ "سیدموسی حسینی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی در شهرستان ساری شدند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان اداره بهداشت در بازرسی از انبار متعلق به متهم بیش از 1400 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی کشف کردند.
سرهنگ حسینی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن پلمب محل مورد نظر، کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به این که خرید و مصرف کالای قاچاق که معمولا از استاندارد کافی نیز برخوردار نیستند،گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق علاوه بر تهدیدی برای سلامت افراد جامعه باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی، موجب رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت و سلامت مردم است.
وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-------------------------------------------------------------

کشف 50 هزار عدد قرص غیر مجاز در ساری
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ، از کشف 50 هزار عدد قرص غیرمجاز و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در ساری خبر داد.
سرهنگ "علیرضا ثقفی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از عرضه انواع قرص های غیرمجاز توسط 2 سوداگر مرگ در شهرستان ساری با خبر شدند .
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متهمان را حین تردد در این شهرستان شناسایی و آنان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ ثقفی از کشف 50 هزار عدد قرص و 80 عدد شربت متادون در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در ادامه، اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتياد از قبيل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

-------------------------------------------------------------

کشف 10 فقره سرقت در "میاندورود"
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از کشف10 فقره سرقت مزارع و باغات در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مجید باقری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت : به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنیت پایدار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.
وی با اشاره به هماهنگی با مرجع قضائی، تصریح کرد: در اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی ، 3 سارق در سطح شهرستان راشناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ باقری از کشف 10 فقره سرقت اماکن خصوصی ومزارع باغات در بازجویی از متهمان دستگیر شده خبر داد و اظهارداشت: توقیف 5دستگاه وسیله نقلیه متخلف ,4 معتادمتجاهر و پرخطر ،3خرده فروش و کشف مقادیری مواد مخدر و 2تن چوپ الات قاچاق از دیگر موفقیت های مامورین دراجرای این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ضمن قدرداني ازمشارکت مردم ودستگاه های دولتی با تاکییدبر افزایش ضریب ایمنی و امنیتی ازشهروندان خواست: هشدارها و آموزش پلیسی راجدی گرفته و درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس110 درمیان بگذارند وپلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

-------------------------------------------------------------

دستگیری 8سارق در طرح امنیت محله محور نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 8 سارق در طرح امنیت محله محور خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان نکا " سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد در نقاط مختلف شهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی8 سارق سابقه دار در این شهرستان شدند.
سرهنگ "عزیزی"، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی متهمان دستگیر و تاکنون به 15 فقره انواع سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
وی تصریح کرد: کشف 14 دستگاه تولید ارز دیجیتال ،کشف مقادیری انواع مواد مخدر ، کشف دو تن چوب قاچاق و دستگیری 6نفر در این راستا از دیگر دستاورد های این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------------

قاچاقچی مواد مخدر در دام پلیس سوادکوه
فرمانده انتظامی سوادکوه از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 1500گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ عبدالله اکبری در رابطه با این خبر بیان داشت : در پي دريافت خبري مبني برخرید و فروش مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی، افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران این قاچاقچی مواد مخدر را در حین جابجایی مواد مخدر در این شهرستان شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه ، خاطرنشان کرد: در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی یک کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.
اکبری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مواد مخدر تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعي است.
سرهنگ اکبری در خاتمه، گفت: اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرايم و بزهکاری‌ها در جامعه است و برای ریشه کن کردن این بلای خانمانسوز همکاری های همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.

-------------------------------------------------------------

کشف 15 فقره سرقت منزل در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق منزل و کشف 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: در این راستا ماموران انتظامی این شهرستان در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ "زارع" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: در زمان ترک منزل اقدامات ايمني و پيشگيري از سرقت را رعايت كنند چرا كه هر گونه اقدام پيشگيرانه مي تواند منزل شما را از آماج جرم سرقت خارج نمايد.

-------------------------------------------------------------

دستگیری 2 سوداگر مرگ در محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سوداگران مرگ و كشف بیش یک کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " محمودحسین زاده" در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: درپی کسب خبری مبنی بر اینکه 2نفر قاچاقچی مواد مخدر قصد انتقال مواد به یکی از روستاهای این شهرستان را دارند ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهمان را شناسایی کردند .
وي افزود: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسي از محل سکونت آنان یک کیلو و 200 گرم تریاک به همراه یک دستگاه ترازوي ديجيتال کشف شد.
سرهنگ حسین زاده در پايان با اشاره به اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد ازبرخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ خبر دا دو از شهروندان خواست: در اجرای این ماموریت با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمنیه به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند

-------------------------------------------------------------

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بابل
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگيري 10 سارق و یک فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدزمان" شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، در تشريح اين خبر ،گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي ، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز طي روز گذشته در شهرستان بابل به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: در اجرای این طرح یکی از عاملان افیونی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 3 کیلوگرم تریاک کشف شد.
سرهنگ شالیکار از دستگیری 10 سارق منزل و اماکن خصوصی و همچنین کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد.
وی در ادامه اظهار داشت: در اجرای این طرح از چندین واحدصنفی این شهرستان نیز بازدید شد که 4 واحد صنفی متخلف پلمب شد و به 21 واحد صنفی نیز اخطار پلمب داده شد.
فرمانده انتظامی بابل در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه ناهنجاری اجتماعی در شهرستان مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

-------------------------------------------------------------

دستگیری سارق اماکن خصوصی در نوشهر
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 7 فقره سرقت خبر داد .
سرهنگ صدرا عبدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر با بیان این که با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق شناسايي و دستگير شد ،افزود: متهم در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 7 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.
وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد:ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند .

-------------------------------------------------------------

عاملان شرارت در "میاندورود" نقره داغ شدند
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از عملیات ضربتی پلیس و دستگيري عاملان شرارت و ناامنی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مجید باقری جامخانه" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی وقوع درگیری دسته جمعی و شرارت تعدادی از مخلان نظم و امنیت در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس امینت عمومی متهمان را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی این افراد که در قالب یک گروه 10 نفره با قدرت نمایی ها باعث ایجاد رعب و وحشت در مردم و تشویش اذهان عمومی شده بودند دستگیر کردند.
سرهنگ باقری، با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان كرد: پليس با هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنیت عمومی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

-------------------------------------------------------------

كشف7 تن چوب جنگلي قاچاق درنور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از کشف 7 تن چوب جنگلي قاچاق با توقیف یک خودروی کامیون خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ علی داداش تبار در تشريح جزئيات اين خبر بیان داشت:ماموران انتظامي در راستاي مقابله با قاچاق چوب و حفظ منابع طبیعی فکنترل محورهای کوهستانی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی از شناسایی یک خودروی کامیون حامل چوب قاچاق خبر داد و تصریح کرد : ماموران انتظامی پس از توقیف خودروی کامیون در بازرسی از آن 7 تن چوب قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی در این اقدام یک قاچاقچی چوب را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ داداش تبار در پايان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی آسیب های زیست محیطی متعددی از جمله راه افتادن سیلاب ها و افزایش دما و کاهش منابع آبی زیرزمینی را به همراه دارد،خاطرنشان کرد : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه سوداگری در خصوص منابع طبیعی،موضوع را در کمترین فرصت به پلیس 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------------

کشف تجهیزات میلیاردی تولید ارز دیجیتال در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" درباره جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک سوداگر در امر تولید و استخراج ارز دیجیتال بررسی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی از شناسایی یک منزل مسکونی که ساکنان آن اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کردند خبر داد و افزود : ماموران انتظامی ضمن هماهنگی های قضائی، در بازرسی از منزل مسکونی تجهیزات مربوط به استخراج ارز دیجیتال را به همراه تجهیزات رایانه ای کشف و یک متهم را دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:ماموران انتظامی متهم دستگیر شده را با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ "دیلمی" در پایان از شهروندان خواست: به منظور كمك روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از فعالیت های غیر قانونی افراد فرصت طلب، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار