کد خبر: ۱۱۶۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ 18 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، بیش از 200 درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران در آستان مبارکه امامزاده عباس(ع) ساری رسیدگی شد

در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان مازندران در آستان مبارکه امامزاده عباس(ع) شهرستان ساری، 205 درخواست مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر شد. 

 

رسیدگی 200 درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران در ساری  


بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی در حاشیه برگزاری این دیدار مردمی که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، اظهار کرد: در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر دیدار چهره به چهره با مردم، توفیق شد با بیش از 200 نفر از مردم شریف مرکز استان و شهرستان های اطراف دیدار داشته باشیم که پس از شنیدن سخنان مراجعان دستورات لازم در خصوص این درخواست ها صادر و پیگیری لازم انجام خواهد شد.
رئیس کل دادگستری مازندران، با اشاره به این مطلب که بیشترین درخواست های واصله، درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری بوده است، افزود: در صورت نیاز و امکان، برنامه ریزی لازم جهت بازدید از برخی اماکن عمومی مانند پارک های سطح شهر که مورد شکایت و اعتراض مردم است، نیز صورت خواهد گرفت.
پوریانی تاکید کرد: این ملاقات های مردمی ادامه خواهد داشت و سعی خواهیم کرد در تمامی شهرهای و مرکز استان، به دفعات نسبت به برگزاری دیدار با مردم شریف استان و برگزاری جلسات ملاقات مردمی اقدام شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار