کد خبر: ۹۷۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 28 June 2021

به گزارش تابناک مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت که تزریق دوز دوم واکسن کرونا به جمعیت زیرمجموعه این دانشگاه به میانگین روزانه ۵۰۰ نفر رسیده است که نشانگر شتاب گرفتن روند در روزهای اخیر است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید فرزاد جلالی گفت: از مجموع ۳۸ هزار و ۱۹۹ نفری که دوز اول واکسن عمومی کرونا را در بابل دریافت کرده‌اند،تاکنون به ۱۲ هزار و ۱۹ نفر دوز دوم هم تزریق شد و این روند در روزهای اخیر با سرعت بیشتری در حال انجام است.
وی گفت : در شرایط فعلی اولویت اصلی تزریق واکسن کرونا به افرادی است که دوز اول را دریافت کرده اند.دکتر جلالی اظهار داشت : ۴۰ مرکز روستایی به همراه تمامی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و دو مکان تجمعی در مصلای بزرگ بابل و پرديس دانشگاه علوم پزشکی تزریق واکسن کرونا را انجام می دهند.و در صورت دريافت واكسنهاى بيشتر،مركز واكسيناسيون خودرويي هم در محل پارك پرديس بابل شروع بكارخواهد كرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت : همچنین تاکنون به ۲ هزار و ۹۵۶ نفر از سه هزار شهروند بابلی که در طرح داوطلبانه دریافت واکسن مشترک ایران و کوبا شرکت کرده بودند ، دوز دوم هم تزریق شده است.
وی افزود : برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مثل دوز اول از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به افراد اطلاع رسانی می شود و افراد مراجعه حضوری به مراکز بهداشت و درمان نداشته باشند.
دکتر جلالی گفت : دانشگاه علوم پزشکی بابل از تمام ظرفیت خود استفاده کرد تا مکان های مختلفی را برای تزریق واکسن کرونا آماده کند تا افراد بدون زحمت در نزدیک ترین مکان زندگی خود بتوانند این واکسن را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار