مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه از رشد ۲۲ درصدی تولید سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت هفت هزار و ۷۳۲ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه تولید کرد.
کد خبر: ۹۷۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 28 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«محمد ملکی»  افزود: این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تولید ۶ هزار و ۳۷۳ دستگاه خودرو بود، رشد حدود ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

وی با ابراز خرسندی از رکوردشکنی و تحقق اهداف این واحد صنعتی، توسعه و عرضه محصولات با کیفیت در شرایط تحریم را بیانگر توانمندی کارکنان، متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در مسیر تحقق مطالبات مشتریان عنوان کرد و گفت: در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو، امکان تحویل در محل کارخانه نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر کارکنان این سایت تولیدی با روحیه جهادی و در مسیر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در عمل به شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» حتی در روزهای تعطیل برای رفع کسری و تجاری سازی محصولات در محل کار حضور دارند تا خودروها زودتر تحویل مشتریان شود.

ملکی تصریح کرد: محصول قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند در خط تولید ایران خودرو کرمانشاه مصرف می شود که همین موضوع، اشتغال غیرمستقیم بالایی را ایجاد کرده است.

شرکت ایران خودرو کرمانشاه علاوه بر شکست رکورد تولید در سال ۹۹، موفقیت های دیگری را نیز به ثبت رسانده است. این شرکت در ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران توف نورد، استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ در سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و ایزو ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ در مدیریت محیط زیست را دریافت کرده است.

گفتنی است، تمام محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای سه ستاره کیفیت است و افزایش سطح کیفی با اجرای پروژه های بهبود در دستور کار این سایت تولیدی قرار دارد.

در این واحد صنعتی ۳ محصول پژو پارس اتوماتیک، پژو پارس xu۷ و پژو پارس tu۵ تولید می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار