عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کدخدایی که چنین جنایتکار است باید در هنگام مذاکره با آن بسیار دقت داشته باشیم.
کد خبر: ۹۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 19 September 2015
اسماعیل کوثری در مراسم افتتاحیه سومین یادواره شهدای روستای نورآباد بخش وراوی شهرستان مهر در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در راستای نهضت امام حسین (ع) انجام شد و از بزرگ تا کوچک به امام خمینی (ره) لبیک گفتند و قلب‌های بسیاری به امام نزدیک بود و این‌چنین شد که پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد و استکبار جهانی به وحشت افتاد چرا که احساس می‌کرد منافع بسیار عظیمی را از دست ‌داده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های حاصل‌ شده بسیار خوب بوده است اما کافی نیست و ما تازه اول راه هستیم و باید تلاش بیشتری کنیم.

کوثری با بیان اینکه برخی از مسئولان در زمان جنگ بریدند اما امام خمینی (ره) با قدرت تمام ایستاد، گفت: امام خمینی (ره) آینده‌نگر بود و می‌دید که استکبار جهانی چه‌قدر خباثت دارد و عملیات بزرگی که توسط رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام شد استکبار جهانی را به وحشت انداخت و موجب شگفتی کارشناسان نظامی دنیا شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های لشکر 19 فجر فارس و تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) آن‌چنان در یک عملیاتی بزرگ از رودخانه وحشی اروندرود عبور کردند که موجب وحشت کارشناسان نظامی شد و امام خمینی (ره) و مردم آن‌قدر در هشت سال دفاع مقدس خوب عمل کردند که نگذاشتند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن بماند و پس از 250 سال این نخستین اقدام بود و از 32 کشور اسیر گرفتیم.

وی تصریح کرد: دشمنان هنوز فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران را نشناخته‌اند و شهدا به‌خاطر الگو قرار دادن امام حسین (ع) و اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) به‌طرف دشمن حرکت کردند و این راه نباید هیچ‌گاه فراموش شود.

کوثری اضافه کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس موفقیت‌های بسیاری به دست آوردیم و حتی در اوج تحریم‌های بزرگ پیشرفت‌های بسیاری حاصل شد و بیداری اسلامی شکل گرفت در صورتی‌ که ما به آنان نگفته بودیم که این تفکر را قبول کنید خودشان این تفکر را پذیرفتند و امروز دشمنان بسیار عصبانی هستند که ایران این تفکر را ترویج داده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ما به هیچ کشوری تجاوز نکرده‌ایم اما آنان گستاخی تمام می‌کنند و پس‌ از آن دم از حقوق بشر می‌زنند و کدخدایی که چنین جنایتکار است باید در هنگام مذاکره با آن بسیار دقت داشته باشیم و تنها راه موفقیت و پیشرفت توکل به خداوند و توسل به اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) است همان راهی که شهدا رفتند چراکه دشمنان ما از این تفکر ترس دارند.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام بیان داشت: تمام مسئولان باید با یکدیگر ید واحد باشند و پشت سر رهبری حرکت کنند و آن‌قدر پوزه دشمن را به خاک بمالیم و همان مسیری را که شهدا ترسیم کردند ادامه دهیم تا موفق باشیم.

کوثری اذعان داشت: همان‌گونه که امام خمینی (ره) اعلام کردند قرن آینده قرن اسلام خواهد بود و سقوط و نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل دور نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار