مرکز درمان ناباروری جنوب با اختصاص اعتبار اولیه ۸ میلیارد ریالی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لامرد راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 23 June 2021

تابناک فارس به نقل از مهر:در همین رابطه سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر با ارسال نامه‌ای عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۳ به رؤسای سه قوه و تاکید بر ضرورت افزایش زاد و ولد و درمان ناباروری مردان و زنان و تقویت نهادها و مؤسسات حمایتی ذی ربط، خواستار راه اندازی این مرکز در لامرد شد.

در این نامه آمده است: بسیاری از شهرستان‌های اطراف، فاقد حتی یک مرکز درمان ناباروری هستند و افراد ساکن در این مناطق که عمدتاً از اقشار ضعیف و محروم به شمار می‌روند و در تأمین هزینه‌های درمان خود هم با مشکلات فراوانی مواجهند، ناچار به صرف هزینه و وقت مازاد و سفر به سایر نقاط کشور برای درمان می‌باشند.

در ادامه این نامه با اشاره به شناسایی ۴۰۰ زوج نا بارور مستضعف در سال گذشته که نیازمند کمک مالی بوده ودر سطح حوزه انتخابیه لامرد و مهر شناسایی شده اند، و راه اندازی بیمارستان جدید و بلا استفاده ماندن ساختمان بیمارستان قبلی به همراه برخی تجهیزات، پیشنهاد شده است مرکز درمان ناباروری جنوب در این ساختمان راه اندازی شود.

مبلغ ۸ میلیارد ریال اختصاص یافته برای راه اندازی مرکز درمان ناباروری بیمارستان لامرد، توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مستقیماً از تهران به حساب بیمارستان لامرد واریز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار