تیم فوتبال نوین فولاد با حریف اهوازی برای صعود به نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان جدالی حساس خواهد داشت.
کد خبر: ۹۷۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 19 June 2021

در بازی برگشت مرحله یک چهارم پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان باشگاه‌های کشور تیم نوین فولاد در حالی از ساعت ۲۰ امشب در اهواز به مصاف تیم فولاد می‌رود که بازی رفت را در یزد ۲ بر یک واگذار کرده و برای صعود به جمع ۴تیم پایانی چاره‌ای جز برد با بیش از دو گل در این بازی خارج از خانه ندارد.جدال حساس تیم فوتبال نوین فولاد با حریف اهوازی

گلساپوش برنده بازی تکراری با صدرشیمی
ساحلی بازان گلساپوش و صدرشیمی برای سومین بار در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که گلسایی‌ها همچون دو بازی قبلی اینبار ۴ بر یک پیروز شدند.
گلساپوش از ده روز دیگر باید کارش را در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی آغاز کند و صدرشیمی یک ماه زمان دارد تا خودش را برای لیگ یک آماده کند.

تابستانی شاد و مفرح با ورزش در انتظار دانش آموزان یزدی
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به ارسال دستورالعمل کانون‌های درون و برون مدرسه‌ای به نواحی و مناطق آموزشی استان گفت: امسال در شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانش آموزان می‌توانند در این کانون‌های ورزشی ثبت نام کنند.
خلیلی افزود: با حضور پرشور دانش آموزان استان یزد در این کانون‌های ورزشی با افزایش سرانه تحرک دانش آموزان اوقات فراغت آن‌ها نیز در تعطیلات تابستان پر خواهد شد و همچنین فرصت مناسبی است برای استعدادیابی دانش آموزانی که در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار