از کم سن ترین حامی 6 ماهه و مسن ترین حامی 85 ساله لارستانی نیز تقدیر شد.
کد خبر: ۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹ 03 March 2015

بعدازظهر امروز همایش تجلیل از حامیان ایتام در لار برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله تقی زاده، مدیر کمیته امداد لارستان، در این مراسم با اشاره به آیاتی از سوره بقره اظهار داشت: کسانی که اموال خود را انفاق می‌کنند مانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند و در هر خوشه صد دانه باشد و خداوند آن را برای هرکس بخواهد چند برابر می‌کند و خداوند ازنظر قدرت و رحمت وسیع و به همه چیز داناست.

وی با قرائت آیه 5 سوره انسان به مواردی از خصوصیات ابرار اشاره کرد و افزود: آن‌ها به نذر خود وفا می‌کنند از روزی که عذاب و شر آن گسترده است بیمناک‌اند، غذای خود درحالی‌که نیازمند هستند به مسکین و یتیم و اسیر می‌دهند و اخلاص آن‌هاست که می‌گویند ما فقط برای رضای خدا اطعام می‌کنیم.

تقی زاده با اشاره به اجرای طرح محسنین در کنار طرح اکرام، خاطرنشان کرد: شما می‌توانید مبلغ خوبی در بین فامیل و دوستان باشید و مشکلات ایتام می‌تواند به‌صورت مشارکت گروهی حامیان مرتفع شود.

مدیر کمیته امداد لارستان بیان کرد: ترویج فرهنگ انفاق برای افرادی که ازدواج می‌کنند و یا صاحب فرزند می‌شوند به‌وسیله کارت ایتام و محسنین انجام شود.

در پایان این همایش، هدایایی به‌رسم یادبود به حامیان طرح اکرام که ده و یا بالاتر از ده یتیم را سرپرستی می‌کنند اهدا شد و نیز از کوچک‌ترین حامی 6 ماهه و بزرگ‌ترین حامی 85 ساله لارستانی نیز تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار