نایب رییس هیات هندبال فارس گفت:پس از یک وقفه چند ساله مسابقات هندبال بانوان این استان در رده جوانان برگزار شد و تیم شیراز عنوان نخست را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳ 02 March 2015
پوران ندایی، دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:در این رقابت ها که با حضور شش تیم برگزار شد تیم های فسا و لامرد به ترتیب دوم سوم شدند.

وی افزود: ابتدا قرار بود این مسابقات به میزبانی شهرستان کازرون برگزار شود اما با انصراف این شهرستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان فسا این رقابت ها در این منطقه برگزار شد.

ندایی اظهار کرد:کسب مقام سومی لامرد با توجه به این که این رشته در این شهرستان بتازگی راه اندازی شده از اهمیت ویژه ای بر خوردار بود و این نشان دهنده این است شهرستان ها توان کسب مقام را دارند.

نایب رییس هیات هندبال فارس از عدم حضور برخی شهرستان ها در این مسابقات انتقاد کرد و افزود:هدف هیات هندبال رشد و توسعه این رشته ورزشی در سراسر این استان و بازگشت به جایگاه قبلی در کشور است.

زینب السادات صادقی، هانیه طهمورثی، فرزانه رحیمی، حمیده پرهام و سمیرا نامدار قضاوت این مسابقات را به عهده داشتند و مریم تهرانی هم سرپرست فنی این رقابت ها بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار