ارجمند گفت: واکسیناسیون کرونا در روزهای آینده در ۲ نوبت صبح و عصر در مصلی نماز جمعه جهرم انجام می شود.
کد خبر: ۹۶۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 24 May 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، امروز (دوشنبه ۳ خرداد) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در جهرم و خفر، گفت: تعداد ۹ هزار و ۹۴۳ نفر تا روز گذشته در شهرستان جهرم و خفر واکسینه‌ شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: همچنین از روز گذشته در این 2 شهرستان واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال شهرستان خفر، بخش های «کردیان» و «سیمکان» از امروز ۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ در منطقه خودشان صورت می پذیرد.

 

ارجمند با تاکید بر لزوم حفظ شیوه نامه های بهداشتی، تصریح کرد: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار در شهرستان کاهش پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه افرادی که واکسن دریافت کردند، به تصورشان دیگر نباید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، عنوان کرد: این تصور درست نیست و این کار بسیار اشتباه است.

 

ارجمند با اشاره به اینکه بنده 2 تا سه هفته پس از دریافت دوز دوم واکسن مجددا به کرونا مبتلا شدم، گفت: با تزریق واکسن شدت موارد بستری و فوتی در افراد واکسینه‌ شده کاهش پیدا می کند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تداوم تزریق واکسن ها اشاره کرد و اظهار داشت: از فردا یا پس فردا واکسیناسیون در 2 نوبت در مصلی نماز جمعه انجام می شود.

برچسب ها: واکسن ، کرونا ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار