فوق تخصص جراحی عروق از انجام عمل کیسه صفرا، با دستگاه اکارتور رونمایی کرد و از ارتقاء کیفیت اعمال جراحی از این پس با استفاده از این دستگاه خبرداد.
کد خبر: ۹۶۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 23 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر رضا شجاعی افزود: استفاده از این دستگاه، اعمال جراحی را راحت تر و تسهیل در زمان فرایند به دنبال دارد و با کمک این وسایل جراح می تواند در ناحیه عمل، از اکسپز یا دید کافی برخوردار باشد.
این فوق تخصص جراحی عروق پس از انجام عمل جراحی کوله سیستکتومی باز(عمل برداشتن کیسه صفرا)، عدم نیاز به دخالت دست، خودکار بودن و دادن زاویه مناسب به جراح را از مهمترین مزایای این دستگاه برشمرد.
وی یادآورشد: با همت دانشگاه علوم پزشکی اراک و ریاست مجموعه، این دستگاه مطابق با آخرین سیستم های فناوری و جدید روز دنیا خریداری شده و امیدمی رود بتوانیم خدمات بهتر و با کیفیت تری را به مردم ارائه دهیم.
وی تاکید کرد: این دستگاه دارای چهار تیغه بوده که در قسمت های مختلف با دینامیک فوق پیشرفته ای که توسط مهندسان طراحی شده، می توان فضا و دید کافی و مناسب بدون کوچکترین دخالت دست ها برای انجام جراحی در محل مخصوص تعبیه کرد.
دکتر شجاعی گفت: در کلیه اعمال جراحی شکمی، لگن، اعمال جراحی عروق باز شکم، کلیوی، طحال پانکراس، کبد، برداشتن کیسه صفرا، پارگی های دیافراگم و ... می توان از این دستگاه استفاده کرد که تأثیر بسیار زیادی در ارتقا کیفیت اعمال جراحی و آموزش بهتر دستیاران گروه جراحی دارد.
وی افزود: تمامی تلاش دانشگاه و پزشکان، آمیختن علم و دانش پزشکی با استفاده از آخرین دستگاه‌های پیشرفته پزشکی بخصوص در اعمال جراحی به منظور ارتقاء خدمات سلامت می باشد که امیدمی رود هر روز شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه سلامت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار