اعضای یک باند کلاهبرداری که با ارائه چک های بلامحل در خرید احشام از شهروندان کلاهبرداری می کردند، در عملیات پلیس شهرستان كميجان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۶۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 20 May 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "سعید فراهانی" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در تشریح این خبر گفت: در پیگیری های گزارش های مردمی به پلیس مبنی بر حضور افرادی در روستاهای شهرستان و ترغیب دامداران برای فروش دام با چک های مدت دار و بلا محل،موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان کمیجان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در تحقیقات مشخص شد این افراد با خرید دام های روستائیان و ارائه چک های بلامحل و مدت دار تاکنون مبلغی را به فروشندگان دام پرداخت نداشته و کلاهبرداری آنان از سوی دامداران شهرستان محتمل می باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با اشاره به دستگیری سه نفر اعضای این باند کلاهبرداری در یکی از روستاهای شهرستان و در حین یک معامله خرید دام افزود: متهمان پس از دستگیری به ارائه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال چک مدت دار بلامحل به دامداران شهرستان به قصد فریب دامداران، اعتراف کردند و مشخص شد که یکی از اعضای اصلی این باند، به دلیل جرایم متعدد هم اکنون متواری است.
سرهنگ فراهاني با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر عضو این باند کلاهبرداری گفت: در این زمینه پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست با افزایش دقت درهنگام معامله، در صورت مواجهه با افراد مشکوک، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار