رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: با شناسایی ۶۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ به هفت هزار و ۳۵۴ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 24 April 2021

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: با شناسایی ۶۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ به هفت هزار و ۳۵۴ نفر افزایش یافت.

دکتر «بندر برامکی» افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده، ۴۸ نفر ساکن کازرون، ۱۷ نفر در بخش ها و روستاها ( بالاده ۳ نفر، خشت ۱ نفر، ناصرآباد شرقی ۳ نفر، احمد آباد دریس ۲ نفر، اسکان عشایر ۱ نفر، مهرنجان ۳ نفر، خداآباد ۲ نفر، خیرات آباد ۱ نفر و خشک آباد ۱ نفر) هستند.

برامکی ادامه داد: ۹۸ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۶ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.

او از مردم خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی نظیر استفاده مداوم از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران و شستشوی مرتب دستها، با خودداری از شرکت در تجمعات به ویژه دورهمی های خانوادگی، برای پیشگیری و مقابله با کروناویروس در سلامت خود و جامعه نقش بسزایی داشته باشند.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار