حجت الاسلام محمد تقی‌زاده:ا کنون نیز مسئولین باید بدانند در مشی و سلوک خود نه پا را فراتر از حدود الهی گذاشته و نه با پارتی‌بازی و انتصابات خانوادگی، به مردمی بودن این انقلاب لطمه وارد نمایند که قطعا با برخورد شدید ملت مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 06 February 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه‌های  نماز جمعه کامفیروز با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت شریف و مومن ایران آن روزی که در تبعیت از فرمان امام و مقتدایشان به خیابان‌ها آمده و انقلاب کرده و از خون جوانان‌شان در این راه گذشتند، دو هدف و آرمان داشتند، اول عمل کردن به دستورات الهی و احکام اسلام در سطح کشور، کشوری که مسئولان آن غرق در فسادهای اخلاقی بودند و دوم مردمی شدن نظام حاکم بر کشور، نظامی که سلطنتی و موروثی بوده و خواست ملت نبود لذا برای تغییر آن انقلاب کردند.

وی ادامه داد: اکنون نیز مسئولین باید بدانند در مشی و سلوک خود نه پا را فراتر از حدود الهی گذاشته و نه با پارتی‌بازی و انتصابات خانوادگی، به مردمی بودن این انقلاب لطمه وارد نمایند که قطعا با برخورد شدید ملت مواجه خواهند شد.

خطیب جمعه کامفیروز در ادامه با اشاره سیاست دولت جدید آمریکا در قبال ایران چنین ادامه داد:
امید بستن به بایدن حماقت محض است. ترامپ رو و آشکار بازی می‌کرد اما بایدن زیر و مخفی. الآن او در صدد این است که با سکوت خویش نسبت به سیاستش در قبال ایران، برخی از مسئولان غرب‌زده و بی‌همت را منتظر نگه داشته و تشنه تر کند و بعد از آن با رفع چند تحریم ناچیز، افکار جهانی را برای بازگشت خود به برجام فراهم کرده تا در پی آن با کمترین هزینه برجام‌های دو و سه را تحمیل کند.

تقی‌زاده تاکید کرد: اما باید بدانند که ما فریب این رویکردهای متقلبانه و مزورانه‌ آن ها را نخواهیم خورد و تنها چیزی که ما را متقاعد خواهد کرد رفع تمامی تحریم‌های ظالمانه‌ آمریکا علیه مردم شریف ایران اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار