محسن صالحی‌نیا بیان کرد:از آنجایی که استان فارس از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی ویژه‌ای برخوردار است و در این حوزه نیرو‌های متخصص و توانمندی را در اختیار دارد، این نشست‌ها نیز در رفع مشکلات و موانع تولید صنایع مختلف نفت و گاز، لاستیک و تایر در مقیاس‌های بزرگ، صنایع هوایی، گردشگری، فولاد و صنایع خودرو فارس تاثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 28 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: نشست مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح‌های صنعتی مشارکت پذیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو، عنایت الله رحیمی استاندار فارس. ابراهیم عزیزی رئیس مجمع نمایندگان مجلس و حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان به همراه جمعی از سرمایه گذاران فارس در تهران برگزار شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو در این نشست گفت: این سازمان آمادگی خود را برای سرمایه گذاری‌های مشترک (JV) در طرح‌های امکان‌سنجی شده منطبق بر مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی اعلام می‌کند.

محسن صالحی‌نیا بیان کرد: شرکای ایدرو امکان بهره مندی از تسهیلات ارزی و ریالی پیش‌بینی شده در بند الف تبصره ۴ ردیف ۱۰ قانون بودجه کشور امسال و موارد مشابه در سال آینده را خواهند داشت که ویژه شرکای سازمان‌های توسعه‌ای است.

او عنوان کرد: از آنجایی که استان فارس از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی ویژه‌ای برخوردار است و در این حوزه نیرو‌های متخصص و توانمندی را در اختیار دارد، این نشست‌ها نیز در رفع مشکلات و موانع تولید صنایع مختلف نفت و گاز، لاستیک و تایر در مقیاس‌های بزرگ، صنایع هوایی، گردشگری، فولاد و صنایع خودرو فارس تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است، در این نشست طرح‌های توجیهی پروژه‌های ایدرو برای فعالان و سرمایه‌گذاران فارس ارائه و برنامه نشست‌های کارشناسی برای عملیاتی سازی این مشارکت‌ها در این استان تنظیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار