حجت الاسلام موسوی خرم یادآور شد: لارستان دارای سابقه درخشانی در فعالیتهای انقلابی است و حفظ و گسترش وجهه انقلابی منطقه وظیفه همه مسؤلان است و چاره ای جز هویت سازی و پرورش مدیران با رویکرد جهادی و انقلابی نداریم.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 31 December 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ یک برنامه پیچیده بین‌المللی بود که توسط استکبار جهانی و ایادی او برای ضربه زدن به نظام اسلامی طراحی‌ و اجرا شده بود که با بصیرت ملت و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب ناکام ماند.

حجت الاسلام موسوی‌خرم با بیان اینکه سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل تاکنون مسیر تکاملی عزت و اقتدار آفرین را طی کرده و امروز نماد عزت و اقتدار و عظمت نظام اسلامی است گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود در مرزهای جغرافیای اسلامی و موضوعات نظامی نیست بلکه توانسته در حیات خلوت آمریکا،(آمریکای لاتین) حضور و اهداف انقلاب را تحقق بخشد.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: هنر شهید سلیمانی این بود که توانست در سایه ایمان و اخلاص خود، انقلاب را به بهترین وجه صادر کند تصریح کرد: امروز به واسطه سکانداری رهبر حکیم انقلاب و مجاهدت های مردم و نیروهای انقلابی جبهه حق در یکی از قویترین و مقتدرانه ترین دوران خود به سر می برد.

امام جمعه لارستان خاطر نشان کرد: در دوران خلافت حضرت امیرالمومنین گاه فرمایشات و دستورات حضرت توسط برخی فرماندهان مورد بی مهری واقع می شد اما امروز شاهد آن هستیم که فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب زمین نمی ماند و هنگامی که فرمودند سوریه باید حفظ شود این اتفاق افتد و سوریه از چنگال داعش آزاد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بومی سازی و توجه به توصیه های رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با عمل به این بیانیه شاهد تحقق افق تمدن اسلامی خواهیم بود.

مسؤل حوزه های علمیه لارستان در ادامه گفت: هویت سازی و کادر سازی شرط لازم تحقق تمدن اسلامی بوده و لازم است در این مسیر برنامه ریزی و همکاری شود و.حوزه های علمیه آماده اند به وظیفه خود عمل کنند.

حجت الاسلام موسوی خرم یادآور شد: لارستان دارای سابقه درخشانی در فعالیتهای انقلابی است و حفظ و گسترش وجهه انقلابی منطقه وظیفه همه مسؤلان است و چاره ای جز هویت سازی و پرورش مدیران با رویکرد جهادی و انقلابی نداریم.

موسوی خرم با بیان اینکه منطقه لارستان دارای جوانان متعهد و متدینی است که در عرصه های مختلف انقلاب حضور پیدا کرده اند، اضافه کرد: وظیفه ما به عنوان مسئول در نظام اسلامی این است که این رویکرد را حفظ و تقویت و با افزایش سطح بصیرت از کید دشمنان غافل نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار