در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور، تیم‌های همشهری فجرشهید سپاسی و شهدای قشقایی دربی شیراز را امروز برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 28 December 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: این دیدار امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پارس آغاز می‌شود و تیم فجر میزبان این دیدار است.

تیم فجر شهید سپاسی همینک با ۱۱ امتیاز در رده پنجم و شهدای قشقایی با ۴ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ یک جای دارند.

داریوش هرمزی سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در آستانه دربی شیراز گفت: با پیروزی در دربی نشان میدهیم جایگاه قشقایی در اینجای جدول نیست.

وی افزود: در روز‌های گذشته تمرینات فشرده‌ای را پشت سرگذاشته ایم و تیم در شرایط آمادگی بالایی به سر می‌برد.

هرمزی تصریح کرد: این دیدار هم مانند سایر دیدار‌ها ۳ امتیازی است، اما طبیعی است که دربی‌ها همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارند و ما قطعا با تیمی مبارز و جنگجو برای پیروزی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز با اشاره به نبود تماشاگران در ورزشگاه گفت: قطعا تیم قشقایی از این نظر متضرر خواهد شد چرا که این تیم طرفداران زیادی دارد و امیدواریم به زودی شاهد حضور تماشاگران در مسابقات قشقایی باشیم.


علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در آستانه بازی تیمش مقابل شهدای قشقایی گفت: میخواهیم همیشه بهترین باشیم.

وی ادامه داد: این بازی نیز همانند سایر دیدار‌ها ۳ امتیاز دارد و نباید حساس شود با این وجود ما ضمن ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه، دنبال سه امتیاز بازی هم هستیم.

کلانتری اضافه کرد: بازیکن مصدوم و محروم نداریم و جای تاسف است که از حضور تماشاگران به علت ویروس کرونا محروم هستیم، اما امیدواریم آن‌ها در خانه از دیدن بازی تیم محبوبشان لذت ببرند و فرقی هم نمی‌کند هر تیمی ببرد به شهر شیراز تعلق دارد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: مدت‌ها بود که بازیکنان جوان شیرازی به علت اینکه کمتر دیده می‌شدند نمی‌توانستند استعداد‌های خود را بروز دهند برای همین هم ما در تمرینات خود از چندین بازیکن جوان و امید استفاده می‌کنیم و آن‌ها می‌توانند با تلاش بیشتر در ترکیب تیم قرار بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار