طهماسبی با اشاره به اینکه بیش از ۷۲ هزار نفر در طرح دوچرخه های اشتراکی ثبت نام کرده اند، گفت: در حوزه توسعه این طرح گام های بلندتری بر می داریم و در روز چهار هزار و ۶۰۰ سفر روی داده است و تلاش می کنیم که فرهنگ دوچرخه سواری از محلات آغاز شود.
کد خبر: ۹۲۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 26 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«مسعود طهماسبی»، امروز (شنبه 6 دی) در همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز که در باغ «عفیف آباد» برگزار شد، گفت: در حوزه حمل و نقل در طی سالیان اخیر اقدامات خوبی را شاهد بودیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را شاهد بودیم که 185 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شد و در صدد هستیم که اتفاقات دیگری در حوزه اتوبوسرانی روی دهد، اظهار کرد: در حوزه مترو در طی چند سال اخیر خط یک مترو به 20 ایستگاه به بهره برداری رسید و عملیات احداث خط 2 مترو هم در 15 کیلومتر آغاز شد و 10 کیلومتر آن ریل گذاری شده و به زودی با سه ایستگاه در خدمت مردم قرار می گیرد و خط سه مترو هم کلنگ زنی شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه از لحاظ وضعیت درآمدی شهرداری شیراز در حالت خوبی قرار نداشت، یادآور شد: در حوزه نوسازی تاکسی ها هم مذاکراتی روی داده است و سهمیه تسهیلات آن در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: تمام ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی منتقل شده است که در هیچ نقطه کشور این مهم روی نداده است.

طهماسبی افزود: از ظرفیت همه دستگاه هایی که در حوزه حمل و نقل و ترافیک حضور دارند، استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 72 هزار نفر در طرح دوچرخه های اشتراکی ثبت نام کرده اند، گفت: در حوزه توسعه این طرح گام های بلندتری بر می داریم و در روز چهار هزار و 600 سفر روی داده است و تلاش می کنیم که فرهنگ دوچرخه سواری از محلات آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار