نیک فر گفت: امتحانات دی‌ماه تمام پایه‌های تحصیلی در جهرم به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 23 December 2020

 تابناک فارس به نقل از شبستان:«مهدی نیک فر»، در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: نحوه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از دغدغه های خانواده ها بوده که برای این مهم تصمیم گیری شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: با توجه به شرایط شهرستان جهرم از نظر شیوع ویروس کرونا و با نظر اعضای شورای آموزش و پرورش، تمام امتحانات نوبت دی‌ماه برای تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین سنجش دانش آموزان در نوبت اول مدارس (امتحانات دی ماه) در تمامی مقاطع تحصیلی و برای تمام دروس از جمله فارسی و ریاضی پایه‌های اول و دوم دبستان به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایه دوازدهم مدارس بزرگسالان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: امتحانات دانش آموزان این مقطع تحصیلی نیز به دلیل تعداد کم دانش آموزان و امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری است.

 

 در این نشست در خصوص سه موضوع نحوه برگزاری امتحانات دی ماه مدارس، طرح «آبا» (آشتی با آموزش) و وضعیت پروژه های عمرانی آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار