آماده سازی ۱۲۰ تخت برای بیماران کرونایی در شاهرود؛
به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از آماده‌سازی ۱۲۰ تخت برای نقاهتگاه بیماران کرونایی در شاهرود خبر داد و گفت: مجموع آمار مبتلایان به کرونا در شاهرود و میامی به سه هزار و ۶۱۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 11 November 2020

با شناسایی چهار مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا، تعداد مبتلایان شاهرود به  ۴۳۵ نفر رسیده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از طریق ویدئو کنفرانس ضمن بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۸۰ مورد جدید از ابتلاء به کرونا در حوزه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شناسایی‌شده است، ابراز داشت: با شناسایی این تعداد مجموع آمار مبتلایان به کرونا در شاهرود و میامی به سه هزار و ۶۱۵ نفر رسید.

وی بابیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتدا به این ویروس پیشگیری می‌کند، ابراز داشت: با توجه به اینکه در این مرحله از همه‌گیری کرونا بخش عمده انتقال عامل بیماری در منزل از طریق تماس‌های نزدیک و خانوادگی صورت می‌گیرد لذا رعایت قرنطینه برای همه افراد ضروری است.

رضا چمن افزود: با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، بسیج ناحیه مقاومت سپاه و بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و بهزیستی نقاهتگاه شاهرود با ظرفیت ۱۲۰ تخت برای بیمارانی که امکان رعایت اصول جداسازی در منزل برایشان میسر نیست مجدد فعال‌شده است.

چمن اضافه کرد: می‌بایست بیماران سرپایی با تشخیص کرونا که نیاز به بستری ندارند و همچنین بیماران کرونایی که از بیمارستان ترخیص می‌شوند به مدت دو هفته اصول جداسازی در منزل را رعایت کنند و وسایل شخصی و محل خوراک و خواب و استراحت مجزا داشته باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار