معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا با ابراز نگرانی از افزایش فوتی‌های کرونا به ۷۱ نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر افزایش موارد مثبت کرونا در شهرستان به ۶۷۱۲ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۱۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 10 November 2020

تابناک فارس به نقل از یاشگاه خبرنگاران:جلال کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا با ابراز نگرانی از افزایش فوتی‌های کرونا به ۷۱ نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر افزایش موارد مثبت کرونا در شهرستان به ۶۷۱۲ نفر رسیده است.

او، سن فوت شدگان اخیر را از جوان ۳۶ ساله تا سالمند ۸۱ ساله اعلام کرد و افزود: به جز ۷ بیمار فوت شده اخیر، ۲ بیمار دیگر مربوط به شهر‌های اطراف در بیمارستان فوت شده اند که با توجه به پرونده پزشک خانواده آنها، جزو آمار شهرستان فسا ثبت نمی‌شود.

کریمی از بهبودی قطعی ۴۰۵۵ بیمار کرونایی در شهرستان هم خبر داد و ادامه داد: آماری تلخ که در سایه بی تفاوتی و بی توجهی‌ها رقم خورده است و هم اکنون تعدادی مبتلای بدحال در بخش کووید ۱۹ تحت مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او با ابراز تاسف و نگرانی گفت: معلوم نیست با کاهش حساسیت‌ها و افزایش مبتلایان کرونا، در روز‌ها و هفته‌های آینده چه تعداد از خانواده‌های فسایی داغدار عزیزانشان خواهند شد؟

کریمی با تاکید بر اینکه مردم هر گونه علائم شدید بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک خانواده خود مراجعه و در منزل استراحت کنند، تصریح کرد: ملتماسانه و عاجزانه از مردم می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانتان در خانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار