مدیر کل صدا و سیمای فارس با رئیس کل دادگستری فارس و فرمانده انتطامی استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ 01 March 2015

به گزارش فارس، سید تقی سهرابی در دیدار رئیس کل دادگستری فارس و فرمانده انتظامی این استان با وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنیم اتحاد و همدلی است که در این استان وجود دارد، اظهار کرد: مجموعه قضائی و انتظامی فارس توانسته‌اند به‌خوبی از عهده وظایف و مأموریت‌های محوله برآیند و این موضوع می‌تواند در امنیت جامعه مؤثر واقع شود.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در آرام‌بخشی جامعه مؤثر باشند، افزود: مجموعه صدا و سیمای مرکز این استان در بحث پیشگیری از وقوع جرم، آموزش به خانواده‌ها و فرهنگ‌سازی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بر همکاری مناسب صدا و سیما با مجموعه‌های امنیتی این استان تأکید کرد و افزود: نیروهای مخلص و متعهد این مرکز آمادگی دارند تا فضای لازم برای همکاری با این نهادها فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار نقش صدا و سیما را در افزایش احساس امنیت مردم مهم دانست و گفت: همکاری و تعامل سازنده مسئولان و متصدیان صدا و سیمای مرکز این استان با نیروی انتظامی در تهیه و تولید ویژه‌برنامه‌های رادیوئی و تلویزیونی بسیار چشمگیر است.

احمدعلی گودرزی همچنین از عملکرد خوب مسئولان صدا و سیمای مرکز این استان قدردانی کرد و ادامه داد: تعامل بسیار مناسب صدا و سیمای مرکز این استان با پلیس نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ ترافیک، کاهش تصادفات و جرائم و همکاری مردم با پلیس دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس نقش صدا و سیما را در افزایش احساس امنیت جامعه حساس خواند و بیان کرد: صدا و سیما می‌تواند با انعکاس عملکرد و اقتدار پلیس نقش مهمی را در تولید امنیت ایفا کرده و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

گودرزی در پایان با تبریک انتصاب سهرابی به‌عنوان مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز فارس برای وی آرزوی موفقیت کرد.

رییس‌کل دادگستری استان فارس نیز در این دیدار با تبریک انتصاب مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به این سمت، گفت: در حوزه ایجاد امنیت توفیقات خوبی حاصل‌ شده است که این موضوع نتیجه تعامل و همدلی دستگاه قضائی و مجموعه نیروی انتظامی است.

علی القاصی مهر ادامه داد: صدا و سیما می‌تواند با تولید برنامه‌های مناسب در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثری بردارد.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تنها در حیطه وظایف دستگاه‌های امنیتی نیست، تصریح کرد: نهادهای فرهنگی جامعه نیز می‌توانند با انجام اقدامات مناسب در این راستا حرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار