نماینده مردم شیراز روحیه تعاملی را به معنای مطرح نکردن مشکلات ندانست و افزود: باید با رعایت منطق و هوشمندی همگی برای حل مشکلات اولویت‌دار استان عزممان را جذب کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 04 November 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در نشست مشترک مجمع نمایندگان با استاندار اظهار داشت: برای دو موضوع مهم بهره‌گیری از بودجه 1400 و برنامه هفتم توسعه کشور، باید یک تعامل سازنده میان مجمع و دستگاه‌های استان ایجاد شود.
 
وی افزود: اعضای مجمع نمایندگان فارس امروز در مجلس یازدهم تلاش کرده‌اند که خالق شرایط باشند و به همین منظور اکثر کمیسیون‌های مهم مجلس در اختیار نمایندگان استان است و آنها تنها شنونده موضوعات و طرح‌ها نیستند.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس یازدهم ادامه داد: امروز قریب به اتفاق نمایندگان استان فارس تلاش دارند مسائل مهم، اولویت‌دار و جدی استان را به دور از حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد، دنبال کنند و هماهنگی شایسته میان اعضا موجب شده در طراز مردم خوب فارس در خانه ملت حضور یابند.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ و محرک  استان هدف‌گذاری شده است، افزود: امروز هیچ کدام از بخش‌های استان مغفول نمانده و پروژه‌های بزرگی در حوزه‌های ریلی، آب، خطوط لوله، برق، صنعت هوایی و غیره با جدیت توسط نمایندگان دنبال می‌شود.
 
عزیزی تعامل و هماهنگی میان مجمع نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را در به ثمر رساندن پروژه‌ها بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: برگزاری نشست‌های مشترک میان اعضای مجمع و مدیران دستگاه‌ها به همین منظور است و با همدلی و تعامل می‌توان روند توسعه استان را سرعت داد.
 
وی در عین حال روحیه تعاملی را به معنای مطرح نکردن مشکلات ندانست و افزود: باید با رعایت منطق و هوشمندی همگی برای حل مشکلات اولویت‌دار استان عزممان را جذب کنیم.
 
رئیس مجمع نمایندگان فارس تمرکز بر روی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را نیز از اولویت‌های مجمع عنوان کرد و گفت: از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم تا از ظرفیت وزارتخانه‌های مربوطه برای جذب سهم استان، بیشتر استفاده کنند.
 
عزیزی خواستار برداشتن موانع از جلوی پای بخش خصوصی شد و گفت: با وجود شعارها همچنان بخش خصوصی با موانع بسیاری روبه‌رو است و تا نگاهمان را عوض نکنیم، مشکلات برطرف نخواهد شد.
 
رئیس مجمع نمایندگان فارس تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها بدانند که فقط با بودجه دولتی نمی‌توان مشکلات را حل و فصل کرد لذا توجه به بخش خصوصی یک ضرورت است.
 
وی در پایان نیز با اشاره به اولویت‌های استان در ماه‌های آینده تا تصویب بودجه کل کشور تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان با تعامل با سایر دستگاه‌ها این موضوع را در اولویت قرار خواهد داد تا بتوانیم با همدلی و تعامل سازنده، سهم خوبی را برای استان لحاظ کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار