ترین وضعیت بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام شد. .
کد خبر: ۹۱۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 03 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اسروش سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره جدیدترین اخبار از روند بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی دیگر نیز به فوت شدگان با تست مثبت قطعی کرونا اضافه شد.

او با اشاره به مشخصات فرد فوت شده، تصریح کرد: آقای ۶۴ ساله، ساکن خنج، با سابقه فشار خون و بیماری قلبی بر اثر ابتلا به کرونا فوت شد.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت بستری ۱۰ نفر است، اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان از بیماری کووید ۱۹ در ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز ۳ هزار و ۵۷ مورد است.

او با بیان اینکه استفاده از ماسک برای مبارزه با کرونا به تنهایی کافی نیست، اظهار کرد: مردم از برگزاری مراسم عروسی با جمعیت بالا و بدون رعایت فاصله گذاری اجتناب کنند و به آشنایان در خصوص برگزاری مراسم عروسی تذکر دهند.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: شهروندان توصیه‌ها را جدی بگیرند، تا موفق به شکست این ویروس شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا دوشنبه ۱۲ آبان ماه، به ۹۱ هزار و ۴۸۳ نفر رسیده است و هزار و ۴۷۰ نفر جان خود را دست داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار