رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد از احداث نخستین تصفیه خانه و شبکه فاضلاب این شهر در آینده نزدیک خبرداد و گفت: تا این لحظه جلسات مثبتی پیرامون بحث احداث نخستین تصفیه خانه فاضلاب تشکیل شده و این نوید را می دهیم که در آینده نه چندان دور شاهد بهره برداری این طرح خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 02 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» علی گوزلی اظهار کرد: خوشبختانه همدلی خوبی میان تمام اعضای شورا وجود دارد و همگی برای تلاش حداکثری در مسیر توسعه شهر نظرآباد یکدل هستیم.

وی از افتتاح مجموعه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری نظرآباد خبرداد و گفت: این ساختمان که پیش تر به عنوان یک اسکلت قابل مشاهده بود در حال حاضر مراحل پایانی احداث را پشت سر می گذراند و در یوم الله 22 بهمن به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول در ارتباط با آخرین وضعیت احداث راه آهن نظرآباد خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پروژه هم مراحل کارشناسی و اخذ مجوز را پشت سر گذاشته و در مرحله زیرسازی و جذب پیمانکار قرار دارد.

گوزلی با اشاره به فرهنگسرا، این طرح را مهم ترین پروژه فرهنگی نظرآباد دانست و گفت: با در نظر گرفتن 12 میلیارد تومان تمام تلاش خود را می کنیم تا فاز نخست فرهنگسرا تا پایان این دوره شورای اسلامی شهر نظرآباد به پایان برسد و در اختیار مردم شریف قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار