در بخشی از متن نامه شورای شهر به استاندار فارس آمده است: جای بسی تأسف است که مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی، همچنان اصرار به استفاده از شیوه‌های سنتی و مرسوم دارند و زیرساخت‌های دولت الکترونیک را در پستویی رها کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 02 November 2020
به گزارش تابناک فارس: در ادامه ذکر شد: در چنین شرایطی که هر روز آمار نگران کننده منتشر می‌شود، اعضای شورای شهر شیراز امیدوارند با تدبیر جنابعالی، شبکه بزرگ دولت الکترونیک وارد مدار خدمت رسانی مردم شده و حجم مراجعه شهروندان به اداره‌ها و شهرداری کاهش یابد و ساختار اداری و مدیریتی استان به ویژه اداره‌های مستقر در کلانشهر و شهرداری شیراز، خود را ملزم به استفاده از زیرساخت‌های دولت الکترونیک کنند.
 
از طرفی به اعتقاد اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و بر اساس تجارب چند ماه گذشته، تعطیلی موقت ناوگان حمل‌ونقل عمومی بدون تعطیلی شبکه اصناف و اداره‌ها و بدون توجه به کنترل ورودی و خروجی شهر شیراز، نمی‌تواند برای مقابل با ویروس کووید ۱۹ راهگشا باشد.
 
لذا شایسته است، دستور فرمائید با تصمیمات کلان و جلب همراهی مدیران کل اداره‌ها و صاحبان اصناف در شهر شیراز به مدت یک هفته با تعطیلی کامل، همراه با کنترل ورودی و خروجی شهر و جلوگیری از سفرهای غیرضروری، مانع زیان بیش از پیش در شهر شیراز شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار