معاون امور اقتصادی استانداری فارس گفت: دولت و مسئولین اختیار را به استان ها بدهند که ما خودمان شکل سرمایه گذاری آن را مشخص کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 01 November 2020
به گزارش تابناک فارس: ظفر افشون در مراسم اولین سوپرمارکت مالی استان فارس که در شیراز راه اندازی شد، گفت: مردم به سیستم های مالی اعتماد دارند و سپرده های مردم فارس نزد موسسات بانکی قابل توجه است.
 
معاون امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه انتظار ما از سرمایه گذاری بالاست و انتظار به حقی است که سرمایه گذاری خوبی در فارس روی دهد، افزود: دولت و مسئولین اختیار را به استان ها بدهند که ما خودمان شکل سرمایه گذاری آن را مشخص کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه محور تولید در کشور، بانک محور شده است و این یک نگاه نادرست است که تمام سرمایه گذاری به بانک منوط کنیم، تاکید کرد: فارس استعداد سرمایه پذیری بالایی دارد برای نمونه این استان از لحاظ گردشگری باستانی، طبیعی، سلامت و مذهبی حرف هایی برای گفتن دارد.
 
خاطر نشان می شود، سوپرمارکت مالی برای نخستین بار در شیراز و فارس توسط مجموعه «تامین سرمایه تمدن» راه اندازی شد، این محل برای آموزش های مربوط به بازار بورس و سرمایه و همچنین سایر آموزش های مالی در نظر گرفته شده است، این سوپرمارکت مالی که نبش کوچه 51 خیابان قصردشت شیراز واقع شده است، یازدهمین سوپرمارکت مالی کشور است، پیش از این در شهرهایی نظیر تهران و مشهد مقدس هم این مرکز راه اندازی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار