سه نفر از اراذل و اوباشی که چندی پیش در یکی از بیمارستان های اراک باعث ایجاد اخلال در نظم و آسایش عمومی شده بودند، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 07 October 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ"محمود خلجی"معاون اجتماعي فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام جزئيات این خبر گفت: چندی پیش با اعلام گزارشی از ایجاد بی نظمی و درگیری در یکی از بیمارستان های اراک و متواری شدن عاملان این درگیری، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود:در مراحل تحقیقات پلیس مشخص شد که عاملان این درگیری از اراذل و اوباشی هستند که قبل از مراجعه به بیمارستان در یکی دیگر از محله های شهرستان با یکدیگر درگیر شده بودند و بعد از آنکه متوجه پیگیری پلیس در دستگیری آنان می شوند، در مکانی نامعلوم مخفی می شوند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی ماموران پلیس، مخفیگاه این افراد شناسایی و هر سه نفر عاملان اصلی این درگيري دستگیر و با تکمیل پرونده و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ خلجی با بیان قاطعیت پلیس و دستگاه قضاء در برخورد با مخلان نظم و امنیت آرامش عمومی گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اطلاعات شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار