آقائی با اذعان به اینکه مردم نجیب ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با دشمنان ایستادگی کرده ونباید به خاطر عدم آمادگی دولتمردان و کم توجهی آنان متحمل یک سری فشارها شوند ازمسئولان تقاضا کرد که در این زمینه مراقب باشند تا اسیر وسوسه های شیطانی دشنمان نظام نشوند.
کد خبر: ۹۰۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 03 October 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت روز جمعه در خطبه های این هفته با توجه به شرایط امروز جامعه که درگیر ویروس کرونا است ،گفت: امروز شرایطی است که افرادی که در اماکن عمومی واجتماع حاضر می شوند وماسک نمی زنند جامعه به عنوان یک خطاکار به آنان نگاه می کند.

وی با بیان اینکه توصیه دیگران به رعایت نکات بهداشتی به عنوان یکی از معروف ها باید در جامعه رواج پیدا کند،افزود: شرایط فعلی جامعه از منظر بیماری کرونا بهترین زمان برای نهادینه شدن فرهنگ امربه معروف و تذکر لسانی است.

امام جمعه مرودشت ضمن اشاره به بیانیه اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل، مبنی بر نقض حقوق بشر توسط ایران که به تائید ۴۷کشور اروپایی رسیده است،بیان کرد: بیانیه نقض حقوق بشر سناریوی جدید غرب در جنگ روانی وترکیبی است که هر روز به بهانه های متعدد از جمله موضوع هسته ای ،حمایت از تروریسم،حقوق بشروحقوق زنان علیه کشور جمهوری اسلامی مطرح می شود.

وی افزود: کشورهای اروپایی گرچه در روش و رفتارخود با آمریکا متفاوت هستند ولی هدف همگی آنان مشترک بوده وبه دنبال ایجاد فشار به روی دولت ومردم برای پذیرش سازش می باشد.

آقائی با اذعان به اینکه مردم نجیب ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با دشمنان ایستادگی کرده ونباید به خاطر عدم آمادگی دولتمردان و کم توجهی آنان متحمل یک سری فشارها شوند ازمسئولان تقاضا کرد که در این زمینه مراقب باشند تا اسیر وسوسه های شیطانی دشمنان نظام نشوند.

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی قرار داریم، افزود: اربعین یک نام ساده نیست بلکه یک فرهنگ، روزگار و نماد شکوه و بقای قیام امام حسین(ع) است.

وی ادامه داد: امروز اربعین حسینی تبدیل به یک حرکت سیاسی، معنوی و فرهنگی شده است و فقط یک عزدارای معمولی نیست و پیام اقتدار و فرهنگ ستیزی به استکبار است.خطیب جمعه مرودشت

خطیب جمعه مرودشت در ادامه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با شعاربا هم برای امنیت وسلامت در سال ۹۹را تبریک گفت و افزود: امنیت و آرامش جامعه مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح است.

آقائی افزود: نیروی انتظامی به عنوان یکی از پیشانی های نظام می باشد که خدمات ارزشمندی را برای استقرار امنیت در جامعه انجام می دهند وگاهی مواقع یک حرکت اشتباه از سمت یک مامور، را دشمنان نظام بزرگ جلوه می دهند واین خود بالاترین سند پاکدستی این نهاد مقدس می باشد که مردم فساد در آن را برنمی تابند.

وی گفت: امنیت کنونی ما مدیون رشادت غیور مردانی است که از جان خود گذشتند تا امنیت را برای ما به ارمغان آورند.

دغدغه ضعف زیرساخت آموزش مجازی

امام جمعه کامفیروز نیز در خطبه های این هفته گفت: ضعف زیرساخت آموزش مجازی در بعضی روستاهای بخش کامفیروز نگرانی بابت افت تحصیلی دانش آموزان ایجاد کرده است.

حجت الاسلام محمد تقی زاده افزود: متاسفانه در بعضی روستاهای کامفیروز و تنگ شول امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت وجود ندارد.

وی نسل جوان را سرمایه های اصلی کشور دانست و افزود: آینده کشور در دست دانش آموزانی است که متاسفانه امروز در روستاهای کامفیروز به علت کمبود امکانات نظیر اینترنت ضعیف و یا ناتوانی خانواده ها در تامین گوشی هوشمند از تحصیل عقل خواهند افتاد.

تقی زاده رفع مشکل اینترنت را نیاز جدی دانست که باید تا قبل از انتحانات نمیه اول سال تحصیلی کنونی برای آن چاره اندیشی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار