تازه های پلیسی
این تازه های پلیسی شامل موارد جالب و آموزنده ای است.از جزئیات تازه از پرونده مرد ژله‌ای که در شب های تاریک کابوس زنان شیرازی شده بود و دستگیری جوان معتاد کواری که مادرش را کشته، تا کشف محموله های سنگین تریاک و حشیش و کشف بیش از 4 میلیارد کالای قاچاق و البته هشدار پلیس در خصوص چت روم ها و فضای مجازی.
کد خبر: ۸۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 06 September 2015
تابناک فارس:

جزئیات تجاوزهای ژله ای شیطان صفت


جزئیات تازه از پرونده مرد ژله‌ای که در شب های تاریک کابوس زنان شیرازی شده بود در تجسس‌های اطلاعاتی و قضایی گسترده فاش شد.

این پسر 20 ساله که همیشه بدنی چرب داشت، نزد مردم و طعمه‌‌هایش به مرد ژله‌ای معروف شده بود.
 
در تیرماه سال 92 دختر جوانی با مراجعه به ماموران نیروی انتظامی مدعی شد که جوانی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. به دنبال اعلام این گزارش بلافاصله تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز و در حالی که چند روز از وقوع این ماجرا نمی گذشت ماموران موفق به دستگیری این جوان شدند.

تحقیقات از این جوان آغاز شده بود که دختر جوان با مراجعه نزد ماموران مدعی شد که از متهم شکایتی نداشته و تمام ادعاهای قبلی وی کذب بوده و فقط نامبرده گوشی تلفن همراهش را به سرقت برده است در نهایت با اعلام رضایت این دختر و پس گرفتن شکایت خود نامبرده در مردادماه همان سال آزاد شد.
 
اما این پایان راه درست یک سال بعد از این ماجرا از مردادماه سال 93 فعالیت خود را آغاز کرد و شبانه با ترفندهای زیرکانه ای وارد منازل مردم در منطقه کوشکک میدان شد
 
این جوان 20 ساله که به مرد ژله ای معروف است روزها به شهرستان سپیدان می رفت و پس از خرید کاه و یونجه به شیراز می آمد.
 
وی که محل زندگی اش در اطراف همه منطقه بود پس از فروختن کاه و یونجه های خود به منزلشان می رفت و نیمه های شب در حالی که اعضای خانواده اش خواب بودند منزل را ترک می کرد و از راه پشت بام به حیاط طعمه های خود رفته و از طریق دریچه هایی که یا باز بود و یا اینکه خودش باز می کرد وارد منازل مردم می شد و پس از آزار و اذیت طعمه های خود متواری می شد.
 
اگر هم در این میان اعضای خانواده متوجه حضور وی می شدند از محل می گریخت
 
در مدتی که تحقیقات برای دستگیری این جوان ادامه داشت نزدیک به 15 زن با مراجعه به دادسرای جنایی شیراز مدعی شدند که مردی شبانه پس از ورود به منزلشان آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
 
اما این زنان زمان حادثه را به خاطر نداشته یکی از قربانیان که متوجه حضور مرد ژله ای در منزلش شده بود، گفت: شب حادثه من و نوزادم در خانه تک و تنها بودیم. آن شب همسرم شیفت شب بود. ناگهان متوجه شدم که فردی در آشپزخانه مان مشغول نوشیدن آب است از ترس جیغ زدم او ناگهان به سمتم آمد و با تیغی که در دست داشت مرا تهدید کرد در این میان دستش برید. از ترس نمی دانستم چکاری انجام دهم.وی ادامه داد: او می گفت اگر فریاد بزنم فرزندم را می کشت من هم به خاطر جان فرزندم چیزی نگفتم. پس از آن هر طور بود از خانه فرار کرد. از زمانی که وی وارد منزلم شده مدام می ترسم.
 
یک زن دیگر نیز که قربانی این مرد ژله ای است، در اظهاراتش گفت: صبح روز حادثه زمانی که از خواب بیدار شدم متوجه شدم که لباس هایم پاره شده اما نمی دانستم چه بلایی سرم آمده فکر می کردم که جن این کار را انجام داده است. به خاطر این چیزی نگفتم تا اینکه بعد از مدتی همین اتفاق برای دخترم نیز پیش آمد و کم کم متوجه شدم که در محله مان برای چند زن دیگر نیز این اتفاق افتاده است.
 
در حالی که اکیپ ویژه ای مشغول رسیدگی به این پرونده جنجالی بودند به ماموران خبر رسید که مرد ژله ای وارد منزلی شده اما به محض اینکه اعضای خانواده متوجه حضور وی شده اند با به جا گذاشتن لباسهای خود که قبل از ورود به منزل در پشت بام بیرون آورده متواری شده است.در نهایت ماموران به سرنخی از مرد ژله ای دست یافتند در تحقیقات مشخص شد که وی شلوار خود را به خشکشویی داده و بر پشت آن اسم امین نوشته شده است از این رو اسم متهم در حالی مشخص شد که جمعیت زیادی در سطح شهر به این اسم بودند.
 
تا اینکه ماموران دریافتند مرد ژله ای مدتی قبل وارد یک منزل شده که به دوربین مداربسته مجهز بوده به همین دلیل یک فیلم چند ثانیه ای از متهم به دست آمد در نهایت هر روز سرنخ های ماموران بیشتر شد تا اینکه تمام پازل ها کنار هم چیده و در نهایت این متهم 20 ساله را در یک عملیات غافلگیرانه در منزلشان دستگیر کردند.
 
وی پس از دستگیری در حالی که هیچ راهی برای فرار نمی دید سرانجام لب به اعتراف گشود او مدعی است به بیماری دچار است بیان کرد که وارد بیش از 100 خانه در آن مناطق شهر شده و فقط در 23 مورد به آزار و اذست دست زده است.
 
وی مدعی شده که هر سه الی چهار شب نیمه های شب حوالی ساعت دو بامداد از منزلشان خارج شده و هر بار به طور اتفاقی وارد منزلی شده و اینگونه نبوده که از قبل خانه ای را زیر سر کند.
 
جوان 20 ساله در خصوص وارد شدن به منازل مردم گفته است حوالی ساعت دو به طور اتفاقی خانه ای را انتخاب کرده و به پشت بام منزل می رفتم پس از اینکه لباس هایم را بیرون آورده آن را بر روی پشت بام گذاشته و وارد حیاط می شدم خانه هایی که دریچه هایشان باز بود مشکلی نداشتم اما دریچه هایی که بسته بود را خودش باز می کرده و اگر هم موفق نمی شده به پشت بام می رفته و لباس هایش را بر می داشته و آنجا را ترک می کرده است.
 
این مرد شیطان صفت همچنین مدعی شده پس از ورود به منازل مردم با روغنی که خودش از منزلشان برده بدنش را چرب می کرده و اگر روغن نبرده نیز با روغنی که در منزل طعمه های خود بوده این کار را انجام می داده است و پس چرب کردن خودش با تیغ لباس زنان را پاره می کرده است.
 
وی تاکنون در خصوص اینکه چگونه اعضای خانواده را بیهوش کرده چیزی نگفته و مدعی شده که آنها از خواب بیدار نمی شدند.
 
این مرد ژله ای که کم سن ترین طعمه اش 18 و مسن ترین 60 سال است و از زیرک ترین مجرمان است مدعی شده که هیچ گونه مدرکی با خود حمل نمی کرده و ردی از خود بر جای نمی گذاشته.
 
این پرونده هم اکنون در دست بررسی است.

دستگیری معتادی که مادرش را کشت


پنجشنبه گذشته نمابری از دادسرای شهرکوار در نزدیکی شیراز به شعبه ویژه قتل عمد مشهد رسید که نشان می داد عامل یک جنایت مسلحانه در شهرکوار به مشهد گریخته است.
«قاضي سيدجواد حسيني» با دريافت اين نمابر، دستور داد تا کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي رصدهاي پليسي و اطلاعاتي را براي شناسايي و دستگيري متهم فراري در دستور کار قرار دهند.

 هنوز 24 ساعت از رصدهاي اطلاعاتي پليس نگذشته بود که کارآگاهان با رديابي هاي اطلاعاتي به محل اختفاي متهم فراري رسيدند اما تحقيقات نشان داد فرد مورد نظر پليس به دليل وخامت حالش به بيمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شده است. با کسب اين اطلاعات و با صدور دستور شبانه از سوي قاضي حسيني، کارآگاهان عازم مرکز درماني شدند و اين گونه حلقه هاي قانون بر دستان جوان 30ساله اي که متهم به قتل مادرش بود، گره خورد.

بنابراين گزارش، صبح روز گذشته متهم به جنايت مسلحانه درحالي در جايگاه متهمان در شعبه 211دادسراي عمومي و انقلاب مشهد نشست که مدعي بود از قتل مادرش عذاب وجدان گرفته است. «عليرضا» (متهم) پس از آن به سوالات قضايي قاضي ويژه قتل عمد پاسخ داد.

وي در گفت وگويي کوتاه  گفت: 10سال قبل به خاطر شرکت در يک سرقت مسلحانه دستگير و راهي زندان شدم و 3ماه قبل که مدت محکوميتم به پايان رسيد از پشت ميله ها رهايي يافتم و به جامعه بازگشتم ولي از همان روز آزادي باز هم به دنبال مواد مخدر رفتم و دوباره استعمال مواد را شروع کردم.

حدود 18 روز قبل از اين حادثه بود که خانواده ام مرا به مرکز ترک اعتياد معرفي کردند تا حداقل مصرف مواد را کنار بگذارم اين درحالي بود که من در اين مدت به خاطر مصرف انواع قرص ها نمي توانستم حتي يک ساعت بخوابم به همين دليل هم از مرکز ترک اعتياد بيرون آمدم تا اين که صبح دهم شهريور اسلحه شکاري دو لول را برداشتم تا به باغي بروم که روبه روي منزلمان قرار داشت اما مادرم مقابلم ايستاد و گفت: اجازه نمي دهم بروي! من که از اين کار مادرم به شدت عصباني شده بودم سعي کردم او را از خودم دور کنم ولي مادرم دست بردار نبود چرا که مي ترسيد حادثه ناگواري رخ دهد.

کشمکش بين من و او ادامه داشت تا اين که من در حالت عصباني گلوله اي هوايي شليک کردم اما نمي دانم چگونه گلوله به مادرم اصابت کرد و خون آلود نقش زمين شد. همسايگان که با صداي شليک گلوله به محل آمده بودند بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند اما به خاطر اين که حال مادرم به شدت وخيم بود او را داخل خودروي آژانس تلفني که در همان محل بود گذاشتند و به بيمارستان بردند .

من هم که ترسيده بودم اسلحه را داخل حياط انداختم و به شيراز گريختم در آن جا بود که فهميدم مادرم جان خود را از دست داده است و من از ترس دستگيري از شيراز به اصفهان و قم و تهران رفتم و از آن جا به مشهد آمدم.

متهم به جنايت مسلحانه ادامه داد: چون مي ترسيدم در مراکز اقامتي مجاز شناسايي شوم به همين خاطر در يکي از منازل اجاره اي مخفي شدم ولي عذاب وجدان رهايم نمي کرد و آرامش روحي خودم رااز دست داده بودم. اين گونه بود که تصميم به خودکشي گرفتم و با خوردن مقدار زيادي قرص سعي کردم خود را از اين عذاب روحي رها کنم ولي اطرافيان که متوجه وخامت حالم شده بودند مرا به بيمارستان رساندند.

  به دنبال اعترافات صريح متهم در حضور مقام قضايي ، وي با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار کارآگاهان اعزامي از شهر «کوار» قرار گرفت تا براي ادامه رسيدگي به پرونده جنايي راهي دادسراي «کوار» شود.

هشدار پلیس در مورد چت روم ها

سرهنگ سید موسی حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس به کاربران فضای مجازی توصیه کرد تا با آگاهی و کسب اطلاعات کامل وارد چت روم ها شوند.

سرهنگ حسینی گفت: چت در واقع محیطی مجازی است که افراد در آن می توانند با یکدیگر تبادل نظر کنند و برخی افراد نیز با اهداف مختلف وارد چت روم ها می شوند.

سرهنگ سید موسی حسینی ادامه داد: در موارد بسیاری کلاهبرداران و شیادان در چت روم ها با نام ها و اطلاعات نادرست و جذاب اقدام به برقراری ارتباط با سایر کاربران می کنند و از این طریق دامی برای افراد می گسترند.

رئیس پلیس فتا فارس خطاب به کاربران فضای مجازی ادامه داد: زوج یابی اینترنتی از جمله پدیده های جدید و در حال گسترش است و جوانان به منظور آشنایی با همسر آینده خود وارد چت می شوند و شیادان از این راه سوء استفاده کرده و اطلاعات خصوصی آنان را بدست آورده و اقدام به اخاذی می کنند.

اين مقام انتظامي افزود: عده ای دیگر از این کاربران را افراد سودجو و روان پریش تشکیل می دهند و با توجه به اینکه بیشتر کاربران چت روم را افراد ناآشنا به واقعیت های اجتماعی شامل می شوند ، حضور گسترده ای در چت روم دارند و به اغفال جوانان می پردازند.

سرهنگ حسيني تصریح کرد: استفاده بیش از حد از چت های اینترنتی نامناسب می تواند منجر به اختلالات روانی درازمدت در افراد شود زیرا هر قدر فاصله بین دنیای واقعی و تخیّلی افراد بیشتر شود، می تواند منجر به افسردگی و بروز اختلالات روانی در افراد شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانید از چت روم ها استفاده درست را برده و مضراتش گریبان گیر شما نشود به کسی که نمی شناسید هرگز اطلاعات ندهید، به راحتی فریب کلمات فریبنده را نخورید؛ چه بسا که دروغ باشند، از راه چت به قصد همسریابی نروید، هرگز در چت هایتان کلمات زشت و خلاف شرع ننویسید و رمز ایمیل، وبلاگ و یا سایت خود را به کسی چت نکنید.

دستگیری قاتلان طبیعت

سرهنگ"مهرداد مشوق" فرمانده انتظامي شهرستان "كازرون" گفت: مأموران انتظامي اين فرماندهي چهار شكارچي غير مجاز را دستگير و 70 لاشه پرنده و چهار قبضه اسلحه شكاري بادي كشف کردند.

وی ادامه داد: در پي گزارش رسيده مبني بر اين كه تعدادي شكارچي با يك دستگاه خودرو سمند حوالي روستاي " اسلام آباد جروق " در حال تردد هستند، ماموران انتظامي پاسگاه " فامور " بلافاصله موضوع را در دستور كار قرار دادند .

سرهنگ"مهرداد مشوق" افزود : ماموران با حضور در محل اعلامي خودروي مورد نظر را شناسايي و پس از متوقف كردن خودرو ، در بازرسي از آن تعداد 70 لاشه پرنده "قمري" شكار شده به همراه چهار قبضه اسلحه شكاري بادي كشف کردند.

وي ادامه داد: لاشه پرنده هاي شكار شدهبه اداره حفاظت محيط زيست شهرستانتحويل و چهار متهم دستگير شده با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان كازرون با تاكيد بر استمرار برخورد با متخلفان و شکارچيان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تحرك مجرمانه، اخبار مرتبط با مشاهده شکارچيان غيرمجاز و ديگر جرائم را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا مجرمان شناسايي و دستگير شوند.

کشف محموله های سنگین مواد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت:در 48 ساعت گذشته ماموران انتظامی این استان 217 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این استان کشف کردند.

سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود:واحد پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان مطلع شد که تعدادی افراد قاچاقچی اقدام به بارگیری مقدار قابل توجهی مواد مخدر در یک دستگاه خودرو وانت پیکان کرده و قصد انتقال آن را به شیراز دارتد.

وی بیان کرد: متعاقب آن ماموران به جاده ورودی سروستان به شیراز اعزام شدند و اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی کردند و پس از مشاهده خودرو یاد شده به آن دستور ایست دادند اما راننده این وسیله نقلیه بدون توجه به این فرمان اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن 51 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد و راننده و سرنشین این خودرو دستگیر شدند.

تولایی ادامه داد: همچنین در یک عملیات دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا ضمن توقیف یک دستگاه خودرو پژو 206 در بازرسی از آن 16 کیلو و 800 گرم حشیش کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید جنتی فر شهرستان خرم بید نیز پس از توقیف یک دستگاه پژو 405 و دستگیری دو نفر متهم از آنان هشت کیلو و 700 گرم حشیش کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اضافه کرد:ماموران این واحد پس از این که دریافتند یکی از قاچاقچیان عمده مواد مخدر قصد دارد محموله ای از مواد افیونی را به شیراز انتقال دهد، جاده های مواصلاتی منتهی به شیراز را تحت نظر قرار دادند.

تولایی گفت: در ادامه این مراقبت ها، ماموران در جاده فسا - شیراز یک دستگاه خودرو پژو 405 را شناسایی و توقیف کردند و در بازرسی از آن 140 کیلوگرم تریاک کشف و قاچاقچی مورد نظر دستگیر شد.

کشف 4 میلیارد کالای قاچاق

ماموران انتظامی شهرستان های شیراز و فیروزآباد از 17 دستگاه خودرو مقادیری کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 100 میلیون ریال کشف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر حرکت سه دستگاه خودرو تریلر حامل کالای قاچاق به سمت شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

سرهنگ سیروس حیدری افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی هر سه دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را در جاده کوار به شیراز شناسایی و توقیف کردند و در بازرسی از این سه خودرو، 68 هزار و 320 کیلوگرم برنج قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف شد و سه نفر راننده این وسایل نقلیه دستگیر شدند.

وی، ارزش ریالی این محموله قاچاق را بیش از سه میلیارد ریال بیان کرد و اظهار کرد:همچنین یک دستگاه خودرو پژو پارس که به عنوان پشتیبانی، سه خودرو یاد شده را همراهی می کرد توقیف شد و راننده و سرنشین این خودرو سواری نیز دستگیر شدند.

همچنین بنابه گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس ، فرمانده انتظامی شهرستان فیروز آباد بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی موک، در هنگام گشت زنی در جاده های اصلی این شهرستان، در بازرسی از 14 دستگاه خودرو سبک و سنگین مقادیری کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ حسین ارجمند مزیدی، بیان داشت: این کالاهای قاچاق شامل 23 دستگاه نمایشگر ال ای دی، شش دستگاه یخچال فریزر، سه هزار و 900 کیلوگرم شکر، دو هزار و 520 کیلوگرم برنج و شش هزار و 252 عدد انواع نوشیدنی است.

وی ادامه داد: در ارتباط با این کالاهای قاچاق مکشوفه، 12 نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگیری 12 فراری تحت تعقیب

مأموران انتظامي کوار فارس تعداد 12 نفر متهم تحت تعقيب و متواري را شناسايي و دستگير كردند.
سرهنگ محمد عبادي نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کوار استان فارس گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي در راستاي اجراي طرح دستگيري متهمان تحت تعقيب و فراري در سطح حوزه استحفاظي ، دستگيري اين گونه افراد را در دستور كارخود قرار دادند.

وي ادامه داد: مأموران پس از شناسايي محل اختفاء اين افراد و با هماهنگي مقام قضائي طي يك عمليات غافلگيرانه تعداد دوازده نفر را دستگیر و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل دادند.

اين مقام انتظامي گفت: این افراد به اتهام درگیری، جرائم مالی، صدور چک بلامحل و ديگر جرائم تحت تعقیب و پیگرد قانونی بودند.

سرهنگ عبادي نژاد افزود: شهرستان كوار محل ناامني براي افراد مخل نظم و امنيت خواهد بود و مأموران انتظامي اين شهرستان به شدت با اينگونه موارد برخورد مي كنند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
خواهشا این جانور۲۰ساله که به مردژله ای معروف شده وبه حریم خصوصی۱۰۰خانواده تجاوزکرده رادرهمان محله جلوی اهالی سنگسار کنید.اورا ببندندبه ستون برق تامانند شیطان دررمی جمرات همه مردم اون منطقه سنگسارش کنندتاخیالشان راحت شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار