نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی نیروی حشدالشعبی عراق به عنوان نیروهای مردمی را ظرفیتی مهم برای حفظ امنیت این کشور دانست و گفت: اعضای این نیرو با اتکا به ارزش های اسلامی و بهره مندی از ظرفیت مرجعیت، باعث ایجاد امنیت در این کشور و حتی در منطقه شده اند.
کد خبر: ۸۹۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 05 September 2020

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با تأکید بر حفظ وحدت میان نیروهای عراقی، گفت: دخالت بیگانگانی که هیچ سنخیتی با عراق ندارند، نمی تواند مبنایی برای تصمیم گیری در حوزه مسائل داخلی این کشور به خصوص مسائل امنیتی باشد.

وی در ادامه داد: دولتمردان عراق باید توجه کنند هر کشوری از عقبه نیروهای وفادار مردمی فاصله گیرد دچار خسران می شد از این رو پشتیبانی از ساختار رسمی حشدالشعبی می تواند زمینه شکوفایی و امنیت بیش از پیش را برای عراق فراهم کند.

عزیزی در ادامه حشدالشعبی را موهبتی برای عراق معرفی کرد و افزود: بیگانگان باید نسبت به بسیج مردمی عراق این نکته را مورد توجه قرار داده و در امورات آنها دخالتی نکنند و سرنوشت مردم این کشور را به آنها بسپارند.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ساختار رسمی و پذیرفته شده حشدالشعبی نقش برجسته ای در تأمین امنیت این کشور داشته و پشتیبانی و سازماندهی بیشتر و تقویت بنیه دفاعی این نیرو برای عراق بسیار مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار