معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: ۱۶ فروشنده روغن خوراکی در سطح استان شناسایی و با تشکیل پرونده به ارزش ۲ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 01 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، افزود: با عنایت به مباحث مطرح شده پیرامون روغن خوراکی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه جاری آمار بازرسی کالای مذکور ۶۰۲واحد بوده است.
وی یادآورشد: برهمین اساس و با نظارت های صورت گرفته ۱۶ واحد فروش روغن خوراکی در سطح استان مرکزی شناسایی و با تشکیل پرونده به ارزش ۲ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی همچنین با اشاره به مشارکت ناظرین افتخاری در امر بازرسی ها گفت: در حال حاضر ۸۰ ناظر افتخاری در سطح استان مشغول به فعالیت بوده و اخذ گزارشات ناظران با محوریت کالاهای اولویت­دار وثبت در سامانه ۱۲۴ و اطلاع رسانی عملکرد در دستور کار این معاونت قرار دارد.
قربانیان یادآورشد: متمرکز کردن تلفن ۱۲۴ به صورت استانی از چندی قبل در دستور کار قرار گرفته و بزودی شاهد راه اندازی این سامانه و بانک اطلاعات قیمت بصورت فراگیر خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار