فجرسپاسی شیراز مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و با این برد شیرین 8 امتیازی شد و بعد از پیکان تهران در رده دوم جدول قرار گرفت.دیگر تیم شیراز یعنی برق که در لیگ 2 حضور دارد در دیداری تدارکاتی 2 بر صفر از ذوب آهن باخت.
کد خبر: ۸۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰ 05 September 2015
هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال‌عصر جمعه با برگزاری 10 بازی آغاز شد که در یکی از بازی‌ها تیم فجرسپاسی شیراز مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و با این برد شیرین 8 امتیازی شد و بعد از پیکان تهران در رده دوم جدول قرار گرفت.  

تیم فجر سپاسی نماینده شیراز که برای دومین فصل متوالی در این مسابقات حضور دارد و یکی از مدعیان صعود از لیگ دسته یک محسوب می‌شود عصر دیروز در دیداری خانگی با تک گل مهدی چاهکوتاه‌زاده بازیکن تعویضی این تیم که در دقیقه 68  رقم خورد توانست از سد مس کرمان بگذرد.

تمرینات تیم فجر شهید سپاسی از 20 تیرماه آغاز شد و به گفته علی‌اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی، این تیم هنوز به ترکیب دلخواه خود نرسیده است.

تیم فجر شهید سپاسی در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 17:15روز پنجشنبه 19 شهریورماه در ورزشگاه تختی اردبیل مقابل شهرداری اردبیل به میدان می‌رود.

فجر به رده دوم رسید؛ برق دوستانه را باخت


برق شیراز در دیداری تدارکاتی از ذوب آهن باخت


شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند.

برای ذوب آهن در این دیدار سید محمدرضا حسینی در دقیقه 30 و هادی محمدی در دقیقه 84 گل زدند.

برق شیراز که از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران محسوب می‌شود و یک عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه دارد امسال در رقابت‌های لیگ دسته دو به میدان می‌رود. ذوب آهن نیز در پایان هفته پنجم لیگ برتر با 7 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار