معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در استودیو سلامت دانشگاه، از بیشترین مورد مرگ روزانه در اثر کروناویروس با جان باختن ۱۹ هم استانی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 28 July 2020

به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی با ابراز نگرانی از جان باختن ۱۹ نفر در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل بیماری کرونا که عدد بالایی محسوب می‌شود و بیشترین تعداد فوتی در ۲۴ ساعت در طول دوران شیوع کرونا نیز بوده است، اظهار کرد: جمع جان‌باختگان بیماری کرونا در فارس تا امروز به ۴۶۶ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمارهای دیگر مربوط به کرونا ویروس در فارس گفت: امروز و بر اساس آخرین آمارها، هزار و ۵۷ بیمار در بیمارستان‌هایی که به کرونا اختصاص یافته، بستری هستند و علاوه بر آن ۱۱۲ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

با توجه به اینکه استان فارس همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد استاندار فارس با اشاره به راه اندازی ۲۸۳ گشت در شهرستان‌ها و ۲۵۰ گشت در شیراز جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: سه هفته است یکسری محدودیت‌های سخت مانند ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در استان فارس وضع کرده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار