محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: وضعیت شهرستان جهرم خوب نیست و شمار جانباختگان کرونایی در این شهرستان به ۳۷ نفر رسید.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 28 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم  در جمع خبرنگاران، گفت: وضعیت شهرستان جهرم خوب نیست و شمار جانباختگان کرونایی در این شهرستان به ۳۷ نفر رسید.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته یک بیمار ۸۶ ساله با سابقه دیابت و بیماری قلبی مبتلا به کرونا در جهرم جان خود را از دست داد، همچنان بر رعایت فاصله اجتماعی و عدم شرکت تجمعات و دورهمی‌های های خانوادگی تاکید کرد.

رحمانیان از وخامت حال ۵ بیمار دیگر خبر داد و گفت: تعداد کل موارد مثبت به کووید ۱۹ تا به امروز در این شهرستان ۲۱۴۱ نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: مبتلایان به کرونا ۱۶۲۴ نفر در شهرستان جهرم، ۲۱۴ نفر در خفر، ۷۲ نفر در بخش کردیان، ۴۵ نفر در بخش سیمکان و ۱۸۶ نفر غیر بومی بوده است.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون ۱۷۲۴ نفر از بیماران بهبود یافته و از قرنطینه خارج شده اند.

رحمانیان، تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مثبت در بخش‌های کرونای بیمارستان پیمانیه را ۶۵ نفر اعلام و افزود: از این تعداد، ۵۵ بیمار در بخش‌های عمومی و ۱۰ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

او ادامه داد: همچنین تعداد ۳۸ نفر بیمار مثبت قطعی در بخش‌های عمومی و ۱۰ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها: جهرم ، کرونا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار