رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان فارس گفت: پنجمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی "یل تیر و تندر" امروز در پیست پولاد کف شهرستان سپیدان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 03 September 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:اردشیر حسن‌زاده با بیان اینکه این جشنواره تا 13 شهریورماه امسال ادامه دارد اظهار داشت: از امروز در روز نخست برگزاری مسابقات  140 ورزشکار از استان‌های جنوبی و جنوب غرب کشور شامل استان‌های لرستان،کرمان، چهار محال بختیاری، اصفهان، بوشهر، خوزستان، یزد، کهیگیلویه و بویراحمد و 2 تیم از استان فارس وارد محل برگزاری مسابقات می‌شوند.

جشنواره ورزشی یل تیر و تندر

وی بیان کرد: جشنواره کشوری "یل تیر و تندر" در رشته‌های کشتی محلی، تیراندازی، اسب‌سواری و الختر ویژه آقایان و در رشته‌های تیراندازی و سوارکاری نیز ویژه بانوان با هدف معرفی فرهنگ سلحشوری عشایر به همگان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان فارس تصریح کرد: این جشنواره از 9 سال قبل تاکنون به همت هیئت روستایی و عشایری استان فارس در سطح کشوری راه‌اندازی شده و هرسال با استقبال بیشتر برگزار می‌شود.

حسن زاده تاکید کرد: در کنار برگزاری پنجمین جشنواره "یل تیر و تندر" نمایشگاهی از صنایع دستی و بومی محلی استان فارس به منظور آشنایی افراد حاضر با فرهنگ نقاط مختلف استان برپا می‌شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان فارس با قدردانی از فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان و سایر مسئولان ورزشی استان در برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره یل تیر و تندر روزهای 12 و 13 شهریور ماه هر روز از ساعت 6 تا 18 در پیست پولادکف پذیرای  عموم مردم برای تماشای این مسابقات  است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار