-امام جمعه مهران گفت : بیانیه سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه علیه کشورمان شرم آور است و نشان داد فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در عدم اعتماد به برجام اروپایی به دلیل تبعیت اروپا از استکبار جهانی، دقیق و بر اساس واقع بوده است.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶ 20 June 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام سید عبدالله امینی ادامه داد: البته اروپایی‌ها امنیت خود را مرهون کشور ما هستند و اگر بخواهند علیه کشورمان موضع بگیرند قطعاً خودشان نیز آسیب خواهند دید.

امینی در ادامه افزود: ترامپ بعد از تبادل زندانیان گفته بود ایرانی‌ها برای مذاکره مجدد، منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشوند چون من قطعاً رأی می آورم، بعد از آن وزیر خارجه کشورمان گفت شانس ترامپ در انتخابات بیش از ۵۰ درصد است، این حرف جز گرا دادن به دشمن برای مذاکره مجدد چه معنای دیگری می‌تواند داشته باشد.

امام جمعه مهران اظهار کرد: یکی از مشکلات مردم در این زمان که کشورمان درگیر بیماری کروناست، گرانی‌های افسار گسیخته است، نه تنها اوضاع مسکن و کالاهای خانگی بسیار بد است بلکه اوضاع اقلام خوراکی خصوصاً غذای ضروری جامعه نیز بسیار آشفته است، مسئولان مربوطه باید جلوی گرانی‌ها را بگیرند.

وی تصریح کرد: بنده قبول دارم مشکلات اقتصادی کشور به علت تحریم‌ها بسیار زیاد است و بیماری کرونا نیز مزید بر علت شده است، ولی با همه این احوال ظرفیت‌های کشور زیاد هستند و ما می‌توانیم بر مشکلات جامعه فائق بیائیم، محدود کردن صادرات مواد غذایی، رونق دادن به تولید ملی، حذف قوانین سخت گیرانه در کسب و کار در حل مشکلات مردم تأثیر بسزایی دارد.

وی گفت: در جلسه‌ای که با شرکت ایکو و بعضی از مسئولان شهرستان برگزار شد، مقرر شده تمام شرکت نفتی مستقیماً استخدام نداشته باشند و برای جذب نیروهای خود حتماً از طریق اداره کار مهران اقدام کنند و هرگونه استخدامی بدون وساطت اداره کار غیر قانونی و تخلف است، لذا جوانان مهرانی به اداره کار مراجعه کنند و مدارک و رزومه خود را تحویل دهند تا در صورت نیاز به جذب نیرو از آنها استفاده کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار