مسئول نمایندگی استاندارد مهران با بیان اینکه در این بازرسی‌ها نوع آرد و نمک مصرفی از نظر کیفیت مورد بازرسی قرار گرفتند، گفت: دستگاه‌های پخت نان نیز از نظر دارا بودن علامت استاندارد و نوع شعله مورد بررسی قرار گرفتند که در این بازدید، ۲دستگاه مورد تأیید و ۱۴ دستگاه غیراستاندارد معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ 17 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ میلاد حیدربیگی در بازدید از نانوایی‌های شهرستان مهران بیان کرد: در راستای اجرایی کردن مصوبات شورای آرد و نان شهرستان مهران و دستور ویژه فرماندار شهرستان مبنی بر تشدید بازرسی‌ها از واحدهای خبازی و توجه به اهمیت نظارت و بررسی دستگاه‌های خبازی شهرستان مهران، تعداد ۱۶ واحد نانوایی توسط گشت مشترک ادارات استاندارد، شبکه بهداشت، تعزیرات و فرمانداری مورد بازدید قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه در این بازرسی‌ها نوع آرد و نمک مصرفی از نظر کیفیت مورد بازرسی قرار گرفتند، گفت: دستگاه‌های پخت نان نیز از نظر دارا بودن علامت استاندارد و نوع شعله مورد بررسی قرار گرفتند که در این بازدید، دو دستگاه مورد تأیید و ۱۴ دستگاه غیراستاندارد معرفی شد.

حیدر بیگی  عنوان کرد: در ادامه این بازدیدها پرونده دو واحد نانوایی که اقدام به استفاده از نمک غیر استاندارد نموده جهت سیر مراحل قانونی به شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار