جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا با تأکید بر استفاده ماسک در مترو هنگام ورود به دستگاه‌های اجرایی گفت: ورود به مترو بدون ماسک، برای شهروندان ممنوع است و در این زمینه محدودیت‌ اجرا می شود.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 13 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:عبدالرضا قاسمپور با اشاره به آمار روزافزون ابتلا به کرونا در فارس، اظهار داشت: در حال حاضر آمار ابتلا به کرونا از افرادی که تست گرفته می شود، از 3 درصد به 9 درصد افزایش‌ یافته و چنان‌چه الزام استفاده از ماسک، در بدو ورود به دستگاه‌های اداری و استفاده از مترو رعایت نشود، با متولیان امر برخورد و محدودیت‌ها را اعمال می‌کنیم.

وی تأکید کرد: در صورتی‌که افراد بدون ماسک وارد مترو شوند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، ناچار به تعطیلی مترو می‌شویم.

قاسمپور سلامت افراد را یکی از اولویت‌های مهم جامعه دانست و گفت: برای حفظ سلامت مردم و به دلیل اینکه دچار مشکلات و چالش‌های جدید نشویم، ناچاریم محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌هایی را ابلاغ کنیم.

معاون استاندار فارس یادآور شد: شمار مبتلایان به کرونا در فارس رو به افزایش است که احتمال بروز موج جدیدی وجود دارد، به همین منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

قاسمپور با اشاره به در اختیار گذاشتن ماسک رایگان، برای افراد نیازمند در صورت استفاده از مترو گفت: متولیان امر را به توزیع ماسک رایگان برای افراد نیازمند الزام کرده‌ایم و از همین رو این موضوع باید در مترو و دستگاه‌های اجرایی رعایت شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان فارس تاکنون کمترین تعداد بیمار بستری را در کل کشور داشته است.

قاسمپور به شهرهای قرمز پرخطر کرونا در فارس اشاره کرد و افزود: شهرستان‌های جهرم، لارستان، اوز، خنج و گراش شهرستان‌هایی که بیشترین بستری بیماران مبتلا به کرونا را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به مدت دو هفته در این شهرستان‌ها با تدابیر سخت‌گیرانه‌تری اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار