فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:بهترین الگویی که می‌تواند در برابر شبهه‌ها و تخریب‌های فرهنگی دشمن برای جوانان و نوجوانان به کار برد شهدا هستند
کد خبر: ۸۵۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 08 June 2020

سردارکریمی: شهدا الگویی برتر برای جوانان هستند

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در که در بیست و هشتمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید این استان بیان کرد:استان مرکزی در طول انقلاب اسلامی شهدای شاخصی تقدیم نظام کرده که هر کدام از آن‌ها در دفاع مقدس کار‌های بزرگی انجام دادند و از فرماندهان شاخص بودند و امروز نباید از این شهدا غافل باشیم؛ چرا که هرکدام از شهدای استان مرکزی در طول زندگی خود و حضورشان در دفاع مقدس نقاط برجسته‌ای داشتند که باید به طور جامع به آن‌ها بپردازیم.

وی ادامه داد: تهیه تولیدات فرهنگی در راستای معرفی شهدای استان در دستور کار کنگره استان بوده که تولیدات خوبی هم به سرانجام رسیده و به جهت گستردگی کار در گام دوم کنگره این کار ادامه دارد. جوانان انقلابی و فعالین فرهنگی در طول این چند سال کار‌ها و تولیدات ارزشمندی در مورد امام و شهدای استان تهیه کردند و قطعا این تولیدات هم در جامعه ماندگار خواهد شد و هم اجر اخروی برای تهیه کنندگان باقی خواهد ماند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی که تهاجمات دشمن در حوزه فرهنگ به اوج خود رسیده است نیاز است در این خصوص و تولید کار‌های ارزشمند بیشتر هزینه کنیم و این هزینه هم باید به شکل مادی و هم معنوی انجام شود چرا که نسل جوان نیازمند این موضوع است.

وی شهدا را الگویی برتر برای نسل جوان دانست و گفت: بهترین الگویی که می‌تواند در برابر شبهه‌ها و تخریب‌های فرهنگی دشمن برای جوانان و نوجوانان به کار برد شهدا هستند.  وجود خانواده‌های معظم شهدا همیشه به عنوان سرمایه‌های بزرگ انقلاب مطرح بوده  و باید از این سرمایه‌ها به درستی استفاده کنیم چراکه در معرفی شهدا خانواده‌های آن‌ها بسیار می‌توانند موثر باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به یکی از شهدای شاخص این استان، توضیخ داد: شهید بزرگوار چهرقانی یکی از شهدای شاخص و برتر کشور است که در دیار استان مرکزی تربیت شده و به عنوان یک افتخار برای استان مطرح است.  به جهت اینکه شهید چهرقانی از یاران باوفای شهید چمران است امروز معرفی این شهید برای نسل جوان می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار