رئیس هیئت کشتی استان فارس با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی کشتی در اسفندماه سال ۹۴ در شیراز گفت: خانه کشتی شیراز با ۸۰ درصد پیشرفت برای مسابقات جهانی کشتی آماده می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 30 August 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:زین العابدین عرب با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی کشتی در اسفندماه 94 اظهار داشت: خانه کشتی شیراز با 80 درصد پیشرفت برای مسابقات جهانی کشتی آماده می‌شود.

وی گفت: هیئت کشتی آمادگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی را با همکاری سازمان تربیت بدنی و دیگر سازمان‌های مرتبط انجام داده است.

رئیس هیئت کشتی استان فارس با بیان اینکه برگزاری  مسابقات در سطح جهانی در استان فارس بی‌سابقه است، افزود: همه مسئولان باید پیگیر این موضوع باشند و از این فرصت به دست آمده برای  ارتقا کشتی استان فارس بهره بگیرند.

عرب با بیان اینکه سالن شهید دستغیب یکی از مکان‌های برگزاری این مسابقات است، خاطرنشان کرد: این سالن نیاز به بازسازی فضای عمومی، سکوها، صندلی‌ها، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و غیره دارد.

رئیس هیئت کشتی استان فارس تصریح کرد: در مسابقات جهانی کشتی  2016 که در شیراز برگزار می‌شود 8 تیم‌ برگزیده مسابقات امریکا حضور می‌یایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار