معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتلا ۸۲ مورد جدید به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد و گفت: آمار مبتلایان به ۵ هزارو ۳۳۰ نفر رسید.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ 22 May 2020

تابناک فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۱۰۴ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.


همتی ادامه داد: تاکنون چهار هزار و ۴۹۲ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آورده اند.


او ۵۴ درصد مبتلایان را آقایان و ۴۶ درصد مبتلایان را بانوان اعلام و تصریح کرد: میانگین سنی مبتلایان ۴۰ سال است و ۸۰درصد افراد مثبت نیز بدون نیاز به بستری در بیمارستان، در منزل بهبود یافتند.


معاون درمان دانشگاه با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر و لزوم پرهیز از رفتارهای پرخطر که باعث گسترش شیوع کروناویروس در جامعه می شود، از مردم خواست با در خانه ماندن، رعایت فاصله در روابط اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از ترددهای غیرضروری و دوری از تجمعات، مراقب سلامتی خود، خانواده و به ویژه سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار