سید محمد موسوی زاده:
به گزارش تابناک سمنان: سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان بابیان اینکه کارکنان برق بی‌وقفه برای ارائه خدمات در استان تلاش می‌کنند، گفت: ۸۵ میلیارد ریال صرف بهینه‌سازی شبکه برق استان شد.
کد خبر: ۸۴۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 29 April 2020

شبکه برق ایران به عراق متصل شد - ایرنا

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، به مناسبت دهم اردیبهشت روز صنعت برق در محل شرکت توزیع نیروی برق سمنان ضمن بیان اینکه انرژی الکتریکی امروزه نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهانی و داخلی دارد و به‌صورت آشکار در توسعه پایدار جامعه مستقیم اثرگذار است، ابراز داشت: برای پاسخ‌گویی به این نیاز جامعه طی سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان صرف توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق استان سمنان شده است.

وی بابیان اینکه به لحاظ کیفیت برق توجه بسیاری در طراحی و بهره‌برداری شده است، ابراز داشت: سمنان درزمینهٔ کاهش تلفات برق جز استان‌های ممتاز کشور است که عدد آن نیز حدود شش درصد گزارش می‌شود.

سید محمد موسوی زاده ضمن بیان اینکه برق از مهم‌ترین صنایع زیرساختی که سرانه مصرف آن‌یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی محسوب می‌شود، افزود: بر این اساس توسعه و بهینه‌سازی شبکه توزیع سال گذشته ۹۲ درصد بیش از سال ۹۷ بود که این توسعه کیفی در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای آینده صورت گرفته است.

موسوی زده ضمن بیان اینکه با توجه به وضعیت کرونایی جامعه ۲۲ نوع خدمت موردنیاز جامعه به‌صورت غیرحضوری بدون نیاز به مراجعه انجام می‌شود، در ادامه تصریح کرد: درواقع تلاش شد تا امکان خدمات‌رسانی بیشتر در راستای تکریم ارباب‌رجوع فراهم شود.

وی ضمن بیان اینکه با همین شرایط کارکنان این شرکت بدون وقفه به‌صورت مستمر برای تأمین برق استان سمنان خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: می‌بایست از مردم نیز برای همکاری با شرکت برق برای صرفه‌جویی در مصرف نیز تشکر و قدردانی کرد که سال قبل حدود ۴۰ مگاوات صرفه‌جویی صورت گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار