استاندار فارس با بیان اینکه باغ های شیراز در حال از بین رفتن هستند، تاکید کرد: باید طرحی جدید برای حفظ باغات قصردشت شیراز ارائه شود.احمدی افزود: باید به هر قیمتی که شده سعی شود تا باغات حفظ شوند.
کد خبر: ۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 26 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ظهر پنج شنبه در همایش یاوران شورای اسلامی و فعالان فضای سبز کلانشهر شیراز، بیان کرد: فرصت عزیزی است که جمهوری اسلامی ایران مهیا کرده و کار مردم را به خودشان سپرده و جمهوری اسلامی یکی از مظاهر تبلور حقوق مدنی مردم است.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران این مردم هستند که مسئولان را با رای خود انتخاب می کنند و نقش مردم در اداره کشور پر رنگ دیده می شود.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه شکل گیری یاوران شورا کار شایسته ای است که انجام شده و باید جایگاه قانونی پیدا کند، اظهار داشت: شورای شهر به تنهایی نمی تواند به جزئیات همه محلات شهر وارد شود و یاوران شورا بهترین همکاران شورای شهر هستند که می توانند اطلاعات و مشکلات محلات را در شورا مطرح کنند.

احمدی گفت: باید در راستای قانونمند شدن یاوران شورا تلاش کرد.

وی بیان کرد: تفاهم و همکاری خوبی که میان شهرداری شیراز و شورای اسلامی این شهر وجود دارد شیراز را به شهری زنده و با نشاط تبدیل کرده است.

استاندار فارس با بیان اینکه باغ های شیراز در حال از بین رفتن هستند، تاکید کرد: باید طرحی جدید برای حفظ باغات قصردشت شیراز ارائه شود.

احمدی افزود: باید به هر قیمتی که شده سعی شود تا باغات حفظ شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
-
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
جناب استاندار در فکر شما هم که طرح مسخره تجمع باغات نیست،،این طرحها فقط باعث نابودی باغات میشود،و پر کردن جیب دلالان و دوستان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار