کمک مومنانه و رزمایش همدلی برای یاری رساندن به اقشار آسیب دیده در جریان بیماری کرونا باعث شده، یکبار دیگر در بین جامعه شناسان، اهمیت سرمایه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۴۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 20 April 2020
دعوت رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک برای شرکت در رزمایش کمک مومنانه
دکتر سید محمد جمالیان در این رابطه گفت: بعد از تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا، انسان‌های خیر و نیک اندیش، مانند زمان‌های پیشین و مورد نیاز به میدان آمده اند و به شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده دست به کار شدند.
وی افزود: صحبت از یک بسیج همگانی برای کمک به هم نوع است، هموطن و هم استانی که در این روز‌های سخت، کروناویروس و شرایط پیش آمده، اشتغالش، زندگی و خانواده اش را هدف قرار داده است، مطمئنا همدلی همواره وجود داشته و خیران و نیکوکاران در سخت‌ترین شرایط کشور مانند جنگ و حوادث مترقبه حامی مردم بوده و هستند و اکنون از این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیند.

حال آنکه از پزشکان، متخصصان اساتید و تمام پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اراک تقاضا دارم در صورت تمایل و در حد توان به این پویش بپیوندند و باشد که بتوانیم ذره‌ای از آلام این مردم مهربان را کم کنیم.

وی یادآورشد: عزیزانی که تمایل دارند در این پویش شرکت داشته باشند وجوه خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۵۲۴۵۰۵۹۸۹ بانک رفاه به نام حجت الاسلام حسنوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه که بانی این امر خداپسندانه شده اند واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار