امید علی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با شیوع ویروس کرونا وصول مطالبات قبوض برق در استان کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۳۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 16 April 2020

امید علی مرآتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا که اواسط اسفند ماه ابلاغ شد، پرداخت مطالبات برای خانوار‌هایی که توان مالی پرداخت قبوض را در شرایط موجود ندارند تا پایان اردیبهشت ماه به تعویق افتاد. متاسفانه اکثریت مردم از پرداخت قبوض امتنا کرده که این امر برای دولت و وزارت نیرو وضعیت نگران کننده‌ای است؛ زیراکه مبالغ مطالبات مستقیم به حساب خزانه دولت واریز شده و ۱۸ درصد آن به وزارت نیرو و شرکت توزیع برق برای انجام امورات ۲۴ ساعته تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که محل تامین یارانه و اعتبارات پروژه‌های عمرانی از محل خزانه دولت پرداخت می‌شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: در ابتدای شروع اپیدمی کرونا قرائت کنتور‌ها به دو صورت ارسال شماره مامور قرائت به مردم به منظور اعلام شماره کنتور و ثبت در نرم افزار مشترکین و همچنین استفاده از سامانه غیرحضوری انجام شد.

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه تنها ۱۵ درصد مردم در امر کنتورخوانی از راه دور همکاری کردند افزود: این امر سبب مراجعه حضوری مامور‌های قرائت با رعایت اصول و نکات بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا شد. همچنین با تدابیر کرونایی به صورت روزانه کارمندان اداره با دستگاه تب سنج غربالگری می‌شوند.

 

مرآتی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم خواستاریم در امر پرداخت مطالبات اهتمام ورزند. با وجود قرنطینه مردم همچنان امر خدمات رسانی به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار