سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان از پلمپ 98 واحد صنفی به علت توجه نکردن به توصیه ‌های پلیس در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 12 March 2020

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ سرهنگ علی صداقت امروز گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و در پی هماهنگی قضایی و تدابیر ابلاغی، از فعالیت برخی از صنوف از قبیل سفره‌های سنتی، قلیان سراها، تالارهای پذیرایی ، باشگاه های ورزشی و استخرها از ابتدای اسفند ماه امسال‌ جلوگیری به عمل آمد.
وی با بیان اینکه با تشکیل تیم‌های انتظامی و گشت‌های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و داروی علوم پزشكي و اتاق اصناف بازدید از صنوف در دستورکار پلیس قرار گرفت افزود : 98 واحد صنفی از قبیل قهوه خانه‌ ها، سفره ‌خانه ‌های سنتی و باشگاه‌های ورزشی به علت بی توجهی به ضوابط ابلاغی و عدم همكاري و تعطیلی به موقع برای مقابله با شیوع بیماری کرونا پلمپ و از ادامه فعالیت این واحدهای صنفی شدند.
سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در 2 مرحله عملیات، موفق به شناسایی 2 انبار احتکار لوازم بهداشتی در شهر رشت شدند اعلام کرد : از این انبارها، 4 هزار و624 عدد محلول ضد عفونی کننده ،23 هزار و 500 جفت دستکش، هزار و 20 عدد ماسک، 11 هزار و 700 عدد پد الکلی احتکار شده کشف و ضبط و 2 متهم نیز دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
سرهنگ علی صداقت ضمن تشكر از مشاركت و همکاری مردم و متصديان صنفي در پيشگيري از شيوع ویروس کرونا از شهروندان خواست به توصيه‌هاي مراجع قانوني در حوزه پيشگيري و مقابله با اين بيماري توجه کنند و هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار لوازم بهداشتی را از طريق مركز فوريت ‌هاي 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار